نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سجاد شهباززاده در طول هفته‌هاي گذشته مورد توجه چند باشگاه قرار گرفت اما هر بار مذاكره‌اي رسمي براي جذب اين بازيكن صورت گرفت با سكوت استقلالي‌ها مواجه شد چون نه خود سجاد تمايلي به جدايي در اين شرايط داشت نه وينفرد شفر كه هنوز مهاجم جديدي به خدمت نگرفته بود.

شهباززاده از استقلال كنار گذاشته شد

به گزارش خبرورزشی، اين بازيكن درست از روزي كه استقلال را به مقصد تركيه ترك كرد روند نزولياش آغاز شد تا جايي كه در آلانيااسپور تنها يك بار موفق به گلزني شد و بيشتر هفتهها نيمكتنشين يا سكونشين بود. بعد هم در بازگشت به ايران در تركيب نفت تهران چندان آمار خوبي ثبت نكرد و تنها يك بار آن هم در فينال حذفي براي علي دايي گلزني كرد. در ابتداي فصل منصوريان به اميدی كه سجاد بتواند جاي خالي كاوه رضايي را پر كند رأي به بازگشت دوباره شهباززاده داد تا او صاحب پيراهن شماره 10 شود غافل از اينكه چشمه گلزني اين مهاجم اردبيلي خشك شده است.

بعد از نزديك به دو ماه كار با وينفرد شفر سرانجام پيرمرد آلماني قيد همكاري با شهباززاده را زد و قبل از بازي با سايپا رسماً به اين مهاجم اعلام كرد جايي در برنامههاي تاكتيكي او براي ادامه فصل ندارد از همينرو بهتر است در كوتاهترين زمان ممكن تصميمي لازم براي آينده خود اتخاذ كند. گفته ميشود در آخرين جلسه تمريني استقلال شفر به شهباززاده اعلام كرده ديگر نيازي نيست در تمرينات حضور داشته باشد به همين خاطر مجاز است با تيمهاي خواهان خود وارد مذاكره شود. به همين خاطر ديروز شهباززاده نه تنها در اردوي استقلال حضور نداشت بلكه با ناراحتي تمام با حضور در كلينيك فيزيوتراپي استقلال مشغول درمان آسيبديدگي خود بود. كنار گذاشتن سجاد شهباززاده از استقلال ميتواند به اين معنا باشد كه سرمربي آلماني با گزينه مد نظر خود براي تقويت خط حمله به توافق رسيده كه بايد منتظر ماند و ديد اين گزينه چه كسي خواهد بود.

***

با اين تفاسير ميتوانیم منتظر حضور شهباززاده در يكي از تيمهاي خواهانش باشيم جايي كه از امير قلعهنويي و ذوبآهن به عنوان محتملترين گزينه نام برده ميشود بلكه اين مهاجم اردبيلي بتواند زير نظر مربي سابق خود دوباره اوج بگيرد و ثابت كند هنوز به پايان خط نرسيده است. از سوي ديگر استقلال كه در اين هفتهها بدون شهباززاده نتايج فوقالعادهاي كسب كرده نيز بدون شك جاي خالي شماره 10 را با مهاجمي خارجي پر خواهد كرد كه آخرين اخبار از معرفي جانشين سجاد تا فردا شب حكايت دارد، بازيكني كه در سكوت رسانهاي و بدون جنجال مراحل عقد قرارداد با او در جريان است تا قبل از ارسال فهرست اسامي استقلال به كنفدراسيون فوتبال آسيا جذب او نهايي شود.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی