نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصطفي آجورلو كلاً آدم جالبي است‌؛ چه آن زماني كه در استيل‌آذين سر روزه‌خواري علي كريمي با او جدال لفظي پيدا كرد، چه آن سالي كه در 90 درگيري كلامي شديدي با مايلي‌كهن داشت و...

او البته بعضاً حرفهاي جالبي هم ميزند؛ مثلاً اخيراً و در معارفه ارتورول سائلام سرمربي جديد تراكتورسازي گفته: «ساغلام (همان سائلام) يعني سالم از نظر فكري، ذهني و كاري. يك سرمربي سالم به تبريز آمده تا اين تيم را قهرمان كند و ما هم تمامي خواستههايش را در اختيارش قرار ميدهيم تا بتواند تيم ما را قهرمان ايران و آسيا كند.»

مديرعامل تراكتور ضمن ترجمه تركي به فارسي واژه ساغلام (سائلام) ميگويد كه ساغلام (سائلام) يعني سالم از نظر فكري! يك مربي «سالم» را به تراكتور آورده و تمامي خواستههايش را هم در اختيارش قرار داده تا برايشان قهرماني آسيا بياورد!

اين حرفهاي آجورلو را ميتوان اينگونه تفسير كرد كه يا مربيان قبلي تراكتور سالم نبودهاند حالا چه از نظر فكري و چه ذهني و كاري، يا اينكه اگر سالم بودهاند تمامي خواستههايشان در اختيارشان قرار نميگرفته كه موفق باشند!

حالا اينكه مثلاً مربيان قبلي تراكتور را چه كسي آورده كه احياناً ناسالم بودهاند الله و اعلم، آيا مربي يك تيم را كسي جز مديرعامل انتخاب ميكند؟

حالا كاري به اين حرف آجورلو هم نداريم كه گفته: زندگي شخصي هر كسي به خودش مربوط است و قرارداد ما در چارچوب فوتبال خواهد بود. به هر حال بيان اين حرف هم از طرف آجورلو در نوع خودش جالب است، به نظر شما نيست؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی