نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید آذری با لحن تندی از سازمان لیگ برتر و هم چنین فدراسیون فوتبال به خاطر بی توجهی به درخواست های باشگاه ذوب آهن انتقاد کرد.

آذری: چرا کسی نمی فهمد ما نماینده ایران در آسیا هستیم

به گزارش خبر ورزشی، او امروز در مصاحبه ای که داشته این حرف ها را مطرح کرده است: 
* باتوجه به گرد و خاک اهواز و لغو بازی فردا با استقلال خوزستان، برنامه باشگاه ذوب آهن چیست؟
ما طبق برنامه امشب به اهواز می رویم تا حتی اگر یک درصد هوا شرایط بهتری پیدا کرد، بازی کنیم. همه چیز زیر نظر امیر قلعه نویی صورت می گیرد و سرمربی تیم تصمیم گیری می کند. متاسفانه هوای اهواز هنوز خوب نیست. نمی دانم آیا حتما باید فوتبال باشد تا به فکر مردم خوزستان بیافتیم؟ شاید اگر همین فوتبال هم نبود مردم متوجه نمی شدند در خوزستان چه خبر است. کاش فکری به حال مردم خوزستان شود. مردم این استان 8 سال مستقیم درگیر جنگ تحمیلی بودند و حقشان این نیست. باید فکری به حالشان شود.
* باتوجه به اینکه بعد از بازی با استقلال خوزستان باید به مصاف ایزوال هندوستان بروید، تعویق بازی این هفته چقدر برنامه هایتان را تغییر می دهد؟
به ما گفته اند که بازی چهارشنبه برگزار می شود. من امروز با مدیرکل محیط زیست استان خوزستان هم صحبت کردم. او گفت تا فردا بعدازظهر (سه شنبه) صد درصد هوا بد خواهد بود و برای روز چهارشنبه هم باید نقشه ها را بررسی کنیم. هنوز نمی دانیم که آیا چهارشنبه هم بازی می کنیم یا خیر. این هم از نظر اقتصادی به ضرر ماست، هم از نظر سلامت بازیکنان و هم از نظر تمرین نکردن چرا که در هوای آلوده اهواز امکان تمرین هم نیست. نمی دانم چه اصراری است که ما به اهواز برویم و هفته بعد هم باید در آسیا به مصاف آیزوال برویم. چرا کسی نمی فهمد که ما نماینده ایران در آسیا هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی