۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان گفت: برخی نام‌هایی که برای سرمربیگری سپاهان مطرح شده‌اند ظاهراً به اصرار و اشتیاق خود آنها بوده است.

مدیر رسانه ای سپاهان: برخی اصرار دارند گزینه سپاهان شوند!

به گزارش خبر ورزشی، مرتضی رمضانی راد با اعلام این مطلب، ادامه داد: از اینکه نام برخی مربیان داخلی برای هدایت سپاهان مطرح میشود تعجب میکنیم و وقتی این موضوع را پیگیری میکنیم متوجه میشویم طرح این نام ها اصرار و علاقه خود این مربیان برای سرمربیگری سپاهان بوده است.
وی ادامه داد: هر چند سپاهان جایگاه خوبی در جدول ندارد، اما شأن و شخصیت و عقبه آن به گونهای نیست که برخی مربیان متوسط شانس هدایت آن را پیدا کنند و اگر در دورهای هم این اتفاق افتاده تاوان آن را دادهایم.
رمضانی راد در مورد گزینههای داخلی مدنظر سپاهان افزود: تأکید مدیران باشگاه این است که فعلاً نامی رسانهای نشود، اما به جز یکی دو گزینه داخلی، سایر مربیان ایرانی که در تلاش و ارتباط هستند که از طریق برخی رسانهها در دایره بررسیهای سپاهان بیایند، شانسی ندارند و اشتیاقی که آنها برای هدایت تیم ما دارند دوطرفه نیست!
وی گفت: برخی نامهای خارجی نیز از سوی افراد مرتبط با ایجنتها مطرح شدهاند و تاکنون در جلسات هیأت مدیره و کمیته فنی باشگاه نامی از آنها نیامده است. همانگونه که مدیران باشگاه اعلام کردهاند تا چند روز آینده سرمربی سپاهان انتخاب و به همه گمانهزنیها پایان داده میشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی