۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرد شماره یک تنیس جهان به دلیل مصدومیت از صعود به مرحله نیمه نهایی نخستین گرنداسلم فصل بازماند.

تنیس آزاد استرالیا | مصدومیت، نادال را در حسرت قهرمانی گذاشت

 

به گزارش خبر ورزشی، در دومین مسابقه از مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای تنیس آزاد استرالیا امروز (سهشنبه) رافائل نادال اسپانیایی به مصاف ماری سیلیچ کروات رفت و به دلیل مصدومیت در پنجمین ست، از ادامه مسابقه انصراف داد و به این ترتیب حذف شد.

مصدومیت از ناحیه ران پای راست در حالی نادال را زمینگیر کرد که او ستهای اول و سوم را به ترتیب با نتایج 6-3 و 7-6 برده و ستهای دوم و چهارم را با نتایج 3-6 و 6-7 باخته بود. نادال در ست پنجم هم با نتیجه 2 بر صفر عقب بود که دچار مصدومیت و مجبور به ترک میدان شد. این مصدومیت در گیم پنجم ست چهارم رخ داد، اما نادال با فشار آوردن به خود توانست کار را به ست پنجم بکشاند هر چند که دیگر قادر به ادامه بازی نبود.

پزشک دارنده 16 قهرمانی در رقابتهای گرنداسلم تنیس که فصل گذشته در فینال اوپن استرالیا به راجر فدرر باخت، درباره وضعیت او گفت: پای نادال در وضعیتی نبود که بتواند به مسابقه ادامه دهد و ما نمیخواستیم سلامتش را برای ادامه فصل به خطر بیندازیم.

به این ترتیب سیلیچ با کسب پیروزی 3 بر 2 در این مسابقه پنج ستی، در مرحله نیمه نهایی حریف کایل ادموند شد.

با حذف نادال و پیش از او نواک جوکویچ در مرحله یک چهارم نهایی و همچنین در غیاب دیگر مدعیان از جمله اندی ماری، اکنون راجرر فدرر سوئیسی، پرافتخارترین تنیسور دنیا بخت اول قهرمانی در رقابتهای تنیس آزاد استرالیا محسوب میشود. او ظهر فردا به مصاف توماس بردیچ میرود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی