نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نيمه‌نهايي جام حذفي، سه‌شنبه 10 بهمن 96، ساعت 14:45، ورزشگاه تختي آبادان داور: عليرضا فغاني، كمك‌ها: رضا سخندان و رحيم شاهين

صنعت نفت آبادان – استقلال تهران / يورش به جام

پس از گمانهزنيهاي فراوان پيرامون برگزاري بازي امروز در برزيل ايران دو تيم سرشناس براي رسيدن به تنها جام در دسترس، جنگی ديدني با هم خواهند داشت بلكه يورش خود به قهرماني را آغاز كنند. جدالي كه شايعات فراواني پيرامون برگزاري آن شنيده شد اما با تأكيد سازمان ليگ طبق برنامه در دستور كار قرار گرفت تا امروز همه نگاهها به آبادان دوخته شود تا برزيل ايران در كانون اخبار و توجهات قرار بگيرد. صنعت نفت كه يكي از پرستارهترين تيمهاي چند سال اخير را در اختيار دارد تمام تمركز خود را روي قهرماني در اين جام و ثبت بهترين عنوان تاريخ باشگاه قرار داده است. فراز كمالوند و شاگردانش با فراز و نشيبهايي كه در ليگ برتر داشتند عملاً ثابت كردند براي آسيايي كردن اين باشگاه روي جامحذفي حساب كردهاند به همين خاطر مقابل استقلال كوتاهبيا نيستند. نفتي كه با اتكا به مربع خارجيهاي خود در آستانه جاودانگي قرار گرفته امروز قطعاً با حمايت پرشور طرفدارانش ميتواند خالق حماسهاي بزرگ باشد تا آبادانيها شبي رؤيايي را تجربه كنند. در آن سوي ميدان اما استقلال كه اميد چنداني به قهرماني در ليگ برتر ندارد چشم به قهرماني در اين جام و برآورده كردن انتظارات طرفدارانش دوخته است، جامي كه در سرنوشت پيرمرد آلماني روي نيمكت استقلال هم ميتواند تأثير مستقيم داشته باشد. آبيها بعد از برد پرگل و قاطع برابر پارس جنوبي به خاطر بارش شديد برف در پايتخت عملاً هيچ تمرين تاكتيكي براي رويارويي با آبادانيها نداشتند به همين خاطر شفر در اوج نگراني بابت مسائل تاكتيكي شاگردانش را به آبادان آورده تا امروز براي رسيدن به آخرين جام در دسترس تلاش كنند. اين مشكلات كم بود ضربه روحي بابت اتفاق تلخ رخ داده براي باشوي استقلال در تصادف يكشنبهشب در بوشهر هم مزيد بر علت شد تا اين تيم در بدترين شرايط ممكن به مصاف برزيليهاي ايران برود. وينفرد شفر كه در طول اين هفتهها نتوانست مشكل كمبود مهاجم را با جذب بازيكني خارجي برطرف كند حالا با اتفاقات تلخ ديگري هم روبهرو شد تا در جدالي كه ميتواند حكم ابقا و تمديد قرارداد او براي فصل آتي را امضا كند با همين اندوخته گام به ميدان بگذارد.

چهرهها

جاسم كرار هافبك عراقي در بازگشت به تركيب آبادانيها در مصاف با سپيدرود نشان داد در اوج آمادگي قرار دارد از همين رو اين ستاره بازيساز را ميتوان چهره اصلي ميزبان لقب داد. كرار اگر بتواند ميانه ميدان تيمش را به خوبي رهبري كند قطعاً مشكلات فراواني براي استقلاليها در يك سوم دفاعي رقم خواهد خورد به خصوص كه اين بازيكن در كنار هوش بالاي تاكتيكي و تكنيكي از قدرت گلزني بالايي نيز برخوردار است.

علي قرباني مرد دو گله استقلال مقابل پارس جنوبي بعد از عقدهگشايي طولانيمدت در گلزني حالا اميد اول آبيهاي پايتخت براي باز كردن دروازه برزيليهاي ايران است. مهاجم مازندراني در اوج بحرانهاي روحي و انتقاداتي كه از سوي هواداران و كارشناسان تحمل ميكرد در بازي با پارس جنوبي نشان داد اگر آرامش داشته باشد ميتواند بار تهاجمي تيمش را به دوش بكشد به همين خاطر امروز ميتواند فرصت مهم ديگري براي او باشد.

تركيب احتمالي دو تيم

صنعت نفت (4-2-3-1)

لوسيانو پريرا

 ميلاد جهاني

جاسم كرار

آگوستو سزار

مگنو باتيستا

حسين ساكي

سعيد لطفي

علي عبدا...زاده

مرتضي اسدي

مسعود ابراهيمزاده

سوشا مكاني

استقلال(4-4-2)

 علي قرباني

جابر انصاري

داريوش شجاعيان

اميد ابراهيمي

فرشيد اسماعيلي

سرور جپاروف

وريا غفوري

پژمان منتظري

مجيد حسيني

اميد نورافكن

سيدمهدي رحمتي

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی