نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

می‌گویند مجلس نباید از استقلال و پرسپولیس و بقیه تحقیق و تفحص کند چون ما اعلام کرده‌ایم باشگاه‌های‌مان خصوصی هستند. جل‌الخالق!‌

 باشگاههای ما خصوصی هستند؟ این چه باشگاه خصوصی است که هر مدیری میآید از جیب دولت (بخوانید مردم) هزینه میکند، 50 میلیارد بدهی خوشگل میگذارد و میرود پی کارش؟! کجای این را میگویند خصوصی؟! اصلاً مجلس از چه چیزی میخواهد تحقیق کند؟ وقتی خود بازیکن در تلویزیون میگوید جعل سند کردیم و فلان تاریخ را عوض کردیم و وقتی خود آقای مدیرِ باشگاهِ مثلاً خصوصی میگوید 110 میلیارد بدهی داریم، دیگر تحقیق و تفحص برای چیست؟

آقایان میگویند مجلس ورود نکند، سازمان بازرسی ورود نکند، فلان نهاد نظارتی ورود نکند تا ما همینطور دورهمی به کارمان ادامه بدهیم و ریاستمان را بکنیم. اینکه از قدیم گفتهاند «آنکه را حساب پاک است از محاسبه چه باک است» را هم احتمالاً قدیمیها برای خودشان گفتهاند و به ما امروزیها ربطی ندارد. مجلس هم اینقدر گرفتاری دارد که اصلاً نباید وقت گرانبهایش را بگذارد برای ما. پس چه بهتر که همینطور چک بکشیم. سکه بدهیم و زیرمیزیها را رد و بدل کنیم تا ۴،۳ سال دیگر هم بگذرد. آن زمان هم هرکس آمد روی کار، دندهاش نرم، خودش مشکلات را حل کند و بدهیها را بدهد، اصلاً به ما چه؟!

هفته گذشته رئیسجمهور در تلویزیون صراحتاً گفت ما بدهی مؤسسات مالی را باید از پول مردم بدهیم. خب در این شرایط شما فکر میکنید بدهی باشگاههای خصوصی! از پول چه کسی به جز مردم پرداخت میشود؟ آیا اگر ریگی در کفشمان و کفششان نباشد ،این همه از یک تحقیق و تفحص ساده میترسیم؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی