نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال سه امتیاز دیدار با سپاهان است و برای رسیدن به این خواسته، هیچ کم و کسری ندارد.

سوژه روز| پرسپولیس- سپاهان؛ بمب ساعتی!

به گزارش خبرورزشی، کارشناسان می گویند پرسپولیس در این فصل به این خاطر توانست صدرنشین بلامنازع باشد که باقی حریفان و سایر تیم های لیگ برتری شرایط خوبی نداشتند از جمله استقلال، تراکتورسازی تبریز، سپاهان اصفهان و... تا حدی که حریف سرخپوشان، تیمی مثل پارس جنوبی جم باشد که به تازگی از لیگ یک به لیگ برتر آمده است. 
به هر حال، سرخپوشان با فاصله امتیازی مناسب و مطمئنی در صدر جدول قرار دارند و به قول معروف، به شکم خود صابون می زنند تا هر چه زودتر جشن قهرمانی را بگیرند و کار را تمام کنند. آنها همین جمعه به دیدار سپاهان می روند. تیم ورشکسته (به لحاظ امتیازگیری) که انتهای جدول است و برای فرار از روزهای بد خود تنها 9 بازی فرصت دارد. 
این دیدار برای هر دو تیم، شبیه به یک بمب ساعتی است. پرسپولیس می خواهد زودتر از پایان فصل به قهرمانی برسد و از این رو، به تمام امتیازات دیدارهای پیش رو به خصوص بازی هایی که در آن کری خوانی بیشتر است، مثل همین دیدار با سپاهان یا بازی با استقلال نیاز دارد. برانکو که نسبت به هفته های قبل با اضافه شدن وحید امیری، فرشاد احمدزاده و بشار رسن در کنار بازگشت گادوین منشا به شرایط ایده آل روحی برای گلزنی، خیالش از خط هافبک و حمله تیمش راحت شده، با دست پر به دیدار سپاهان می رود. 
طلایی پوشان نیز به 3 امتیاز این بازی احتیاج دارند تا از انتهای جدول دور شوند. آنها اما جلال الدین علی محمدی و رسول نویدکیا را به خاطر مصدومیت و عزت پورقاز را به علت محرومیت در اختیار ندارند اما با منصور ابراهیم زاده می خواهند از پرسپولیس امتیاز بگیرند. ابراهیم زاده تنها امروز تا پنجشنبه را فرصت دارد تا شرایط تیم را برای بازی با پرسپولیس دگرگون کند. آنها نیز برای کسب پیروزی در تهران با وجود تمام کری خوانی های تهرانی – اصفهانی، لحظه شماری می کنند. 
پیشنهادمان این است که دیدار روز جمعه را ببینید و از تقابل غول های فوتبال ایران لذت ببرید. شاید سپاهان به اندازه پرسپولیس، شرایط خوبی نداشته باشد اما در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی