۰
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ليگ برتر بسكتبال امروز با ديدارهاي اول فينال و رده‌بندي وارد مرحله نهايي مي‌شود‌‌؛ جايي كه مدعيان اصلي قهرماني بايد براي سومي رقابت كنند. فينال اين فصل ميان دو تيم مهرام تهران و شهرداري تبريز برگزار مي‌شود.

استارت ماراتن فينال ليگ برتر بسكتبال

به گزارش خبرورزشی، مهرام بعد از دو دوره غيبت، امسال با تيمي كه ابتداي فصل توسط علي آرزومندي بسته شده بود پا به ليگ برتر گذاشت اما بعد از گفتوگوي باشگاهيها با مصطفي هاشمي، سرمربي قهرمان دسته يك از تیم جدا شد و كار با هاشمي ادامه پيدا كرد. آنها بعد از 8 شكست و جايگاه چهارمي با عبور از دانشگاه آزاد و پتروشيمي بندرامام به فينال رسيدند. هر چند حرف و حديثهاي بسياري در ارتباط با سوتهاي داوري در پليآف و نيمهنهايي مطرح است ولي هرچه باشد آنها به ديدار پاياني و رقابت با شهرداري تبريز رسيدهاند.

شهرداري تبريز هم با دومي در جدول ردهبندي به يس آل گرگان خورد و آنها را در سه مسابقه متوالي شكست داد. در نيمهنهايي هم با نفت آبادان ديگر مدعي جام روبهرو شد. بازيهايي كه حاشيههاي زيادي داشت. حتي حماد سامري، سرمربي تيم نفت آبادان به صراحت از اشتباهات داوري سخن راند. با اين حال تبريزيها براي اولين بار به فينال رسيدند تا امروز و فردا ميزبان دو مسابقه اول باشند.

مهران حاتمي، سرمربي تيم شهرداري تبريز درباره فينال ميگويد: «مسابقات خوبي در نيمهنهايي داشتيم و بازيكنان تبريز واقعاً مزد زحمات خود را گرفتند. نفت و پتروشيمي هم لياقت فينال و قهرماني داشتند و با كمي بدشانسي به فينال نرسيدند اما اين موضوع چيزي از ارزشهاي اين دو تيم كم نميكند.»

او درباره اولين حضور اين تيم در فينال بيان ميكند: «بازي دشواري مقابل مهرام داريم. آنها خارجيهاي بسيار خوبي دارند. ضمن اينكه از مهرههاي شاخص ملي برخوردارند. خدا را شكر بازيكنان خيلي خوبي داريم كه خيلي هم دوست دارند با اين تيم به قهرماني برسند. همه براي كسب يك افتخار بزرگ تلاش ميكنيم.»

مصطفي هاشمي، سرمربي تيم مهرام هم با اشاره به شروع فينال ميگويد: «فينال اصلاً قابل پيشبيني نيست. تمام ويژگيهاي اين مرحله از مسابقات از خود اسم فينال مشخص است. ديدارهاي اين مرحله خيلي حساسيت دارند. هر دو تيم خود را شايسته قهرماني ميدانند و همين مسائل روي توانايي فني بازيكنان تأثير ميگذارد. اگر تمركز لازم را نداشته باشيم و جايگاه را درك نكنيم، ميبازيم.»

همزمان با آغاز ديدارهاي فينال، ديدارهاي مرحله ردهبندي براي تعيين تيم سوم جدول نيز از فردا ميان دو تيم پتروشيمي بندرامام و نفت آبادان آغاز ميشود.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی