نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک خلاق پرسپولیس این روزها دوباره وارد حاشیه شده است.

سوژه روز| پشت پرده رفتارهای عجیب مسلمان چیست؟

به گزارش خبرورزشی، محسن مسلمان با پاک کردن تمام عکس های خود با پیراهن پرسپولیس، به نوعی نسبت به نیمکت نشینی در بازی سپاهان و امکان ادامه یافتن این موضوع در دیدار با صنعت نفت آبادان اعتراض کرده است. 
معمولا در سه روز پایانی تمرینات قبل از هر بازی، برانکو به چینش نفرات تیمش می پردازد و در بازی درون تیمی روز گذشته، محسن مسلمان جایی در ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان نداشت و برانکو سعی کرد با همان ترکیب دیدار با سپاهان که محسن ربیع خواه، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده و وحید امیری را در ترکیب داشتته باشد. 
از این رو مسلمان حسابی شاکی است و می خواهد عصبانیتش را نشان بدهد. او این کار را 4، 5 بار بروز داده و اقدام به پاک کردن عکس هایش با پیراهن پرسپولیس در اینستاگرام کرده اما هر بار، با پستی شبیه به اینکه هیچ کجای دنیا برایش مثل پرسپولیس نیست و تا آخر فوتبالش می خواهد در این تیم بماند، ماجرا را جمع و جور می کند. 
فصل قبل نیز برانکو از شرایط فنی محسن مسلمان هیچ رضایتی نداشت و از این رو وقتی سروش رفیعی را جذب کرد، مسلمان را نیمکت نشین کرد و سپس به سمت چپ خط هافبک کشاند تا با افت فنی این بازیکن مواجه شود. حالا هم جا برای بازی کردن این بازیکن تنگ شده و این در حالی است که مسلمان تا اینجای فصل بیشترین تعداد پاس گل را در اختیار سایر بازیکنان قرار داده از این نظر، آمار خوبی دارد. باید دید این ماجرا به کجا ختم می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی