نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چهره‌های معروف فوتبال بازیکنانی هستند که به واسطه گل کردن کارشان یا موفقیت در تیم بزرگ مشهور می‌شوند، روی جلد رسانه‌ها می‌روند و به برنامه‌های پرمخاطب تلویزیونی دعوت می‌شوند.

علیپور:دوست دارم بعد از پرسپولیس در رئال ‌مادرید بازی کنم!

به گزارش خبر ورزشی، حاشیه هم سراغ آنها میرود. برخی آگاهانه کمک میکنند که حاشیههای بیشتری خلق شود و برخی دیگر هم با ندانمکاری به حاشیهها دامن میزنند. این وسط بازیکنانی هم داریم که از حاشیه فراری هستند. علی علیپور به دسته سوم تعلق دارد. پسر بیحاشیهای که به رغم تواضع و افتادگی آرزوهای بزرگی در سر دارد. رؤیای بازی در اروپا و حتی رئال مادرید! لطفاً تعجب نکنید! اگر باور نمیکنید تا انتهای این مصاحبه با ما باشید.

*این هفته چهارشنبه با نفت آبادان بازی دارید. دوست داری در این مسابقه گل بزنی؟

همه مهاجمان دوست دارند در هر مسابقهای گل بزنند اما تیم مهمتر است. ما بازیکنان پرسپولیس یک هدف داریم و آن موفقیت تیم است. باقی مسائل اهمیتی ندارد.

* این حرف کلیشهای نیست؟

نه، شما چند سالی است من را میشناسید. خودخواه نیستم...

* ولی مهاجم باید کمی خودخواه باشد.

نمیدانم، در ذات من نیست. فوتبالم هم همین شکلی است. دوست دارم بغلدستیام هم موفق باشد. حداقل شما میدانید چنین تفکری دارم و به دنبال موفقیت فردی نبوده و نیستم. شاید ندانید ولی یکی از صمیمیترین دوستانم در پرسپولیس گادوین منشاست. من به او هم فکر میکنم. میدانم فشار سنگینی را تحمل میکند و دوست دارم کمک کنم او هم بیشتر گل بزند.

*جالب شد. فکر میکردیم با فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و کمال کامیابینیا صمیمیتر باشی.

من با همه بچههای پرسپولیس رفیق و صمیمی هستم. گفتم منشا جزو دوستان خوبم است. پسر خونگرمی است که از همان ابتدای فصل و زمان بدنسازی با هم صمیمی شدیم. با هم خیلی OK بوده و هستیم.

*به نظرت گادوین منشا چهجور مهاجمی است؟

فوروارد فوقالعادهای است. هم در آسیا و هم لیگ برتر خیلی به پرسپولیس کمک کرده است و نباید زحمات او را نادیده گرفت. مطمئن هستم در آبادان هم یک کاری میکند.

*موقعیت پیش بیاید به منشا پاس گل میدهی؟

چرا که نه، هر کاری از دستم بربیاید انجام میدهم که منشا گل بزند.

*برخی معتقدند یکی از دلایل موفقیت این پرسپولیس، رفاقت و صمیمیت بازیکنان است. الان از صحبتهای تو درخصوص گادوین منشا به این مسئله پی بردیم. توضیحی میدهی؟

صددرصد همینطور است. فوتبال یک بازی گروهی است و موفقیت در آن جدای مسائل فنی به رفاقت و همدلی نیز بستگی دارد. این حرف من نیست و همه بزرگان تأیید میکنند که این پرسپولیس عملکردی فوقالعاده داشته است. ما یک گروه صمیمی و یکدل هستیم که مربیان بادانش را هم بالای سر خود میبینیم. امیدوارم این رفاقت کمک کند در لیگ برتر و آسیا قهرمان شویم.

*خیلیها از همین الان تو را آقای گل لیگ برتر میخوانند. نظر خودت چیست؟

اصلاً علاقهای ندارم در این رابطه حرف بزنم. ببخشید ولی تمرکز من روی موفقیت تیم و تمرینات خودم است. جواب دادن به این پرسشها مرا به حاشیه میبرد و نمیخواهم این طور شود.

* این طور که تو صحبت میکنی نشان میدهد  جاهطلب نیستی. چرا؟

اتفاقاً برعکس! جاهطلب هستم اما دنبال هیاهو نیستم.

*یعنی چه؟

هیاهو برای یک فوتبالیست خوب نیست. من نباید دائم در بوق و کرنا کنم که دنبال گلزنی هستم و فلان و بهمان. هر اتفاقی بخواهد بیفتد باید داخل زمین و مستطیل سبز بیفتد. این جالب نیست که من هر روز در رسانهها و فضای مجازی حرف از گل زدن بزنم و...

*حالا که جاهطلب هستی، بگو آرزوی بزرگ تو چیست؟ دوست داری بعد از پرسپولیس کجا بازی کنی؟

شاید این حرفی که میزنم باعث خنده بعضیها شود ولی...(کمی مکث میکند)

*نه، راحت باش. حرفت را بزن.

دوست دارم بعد از پرسپولیس در رئال مادرید بازی کنم. من عاشق این تیم هستم و رؤیای بازی در رئال را در سر دارم. هرچند شاید خندهدار باشد!

*نه! چرا خندهدار باشد؟ علی دایی، علی کریمی و وحید هاشمیان در بایرن مونیخ توپ زدند. بازی در رئال مادرید رؤیایی هست ولی خندهدار نیست. مگر چند سالهای؟

22 ساله هستم. گفتم که این رؤیای من است و در حال حاضر با پرسپولیس قرارداد دارم. تیمی که مدیون آن هستم و تمام وجودم را برایش میگذارم.

*برخی اخبار حکایت از آن دارد که احتمالاً در اردوی بعدی به تیم ملی دعوت میشوی. خودت هم خبری داری؟

نه چیزی نشنیدم. تلاش میکنم نظر آقای کیروش را جلب کنم ولی هرچه قسمت باشد، همان میشود. برای هر فوتبالیستی باعث افتخار است که زیر نظر کارلوس کیروش کار کند و من هم دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم. در هر صورت به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام میگذارم؛ چه دعوت شوم و چه دعوت نشوم.

*در پایان نتیجه بازی روز چهارشنبه با صنعت نفت آبادان را چطور پیشبینی میکنید؟

واقعاً نمیتوانم پیشبینی کنم. بازی بسیار سختی در آبادان پیشرو داریم و امیدوارم با 3 امتیاز از زمین خارج شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی