نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از اینکه مشخص شد باشگاه‌های ایرانی نمی‌توانند از نماینده‌های عربستان در لیگ قهرمانان آسیا میزبانی کنند، دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی که با نماینده‌های این کشور همگروه هستند، درخواست کردند قطر به عنوان میزبان بازی‌های این تیم معرفی شود.

چرا AFC ميزبانی قطر را رد كرد؟

به گزارش خبر ورزشی،  فصل قبل که عمان میزبان باشگاههای ایرانی بود، با توجه به نزدیکی این کشور، هواداران عربستانی بیشتر حجم استادیوم را پر میکردند و به همین دلیل این بار دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی رسماً قطر را به عنوان میزبان بازیهای خود انتخاب کردند.
با این حال کنفدراسیون فوتبال طی نامهای رسمی به فدراسیون فوتبال، عمان را به عنوان میزبان بازی باشگاههای ایرانی معرفی کرده است و با درخواست دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی مبنی بر میزبانی در کشور قطر مخالفت کرده است. فدراسیون فوتبال ایران رسماً به نامه AFC اعتراض کرده است اما با توجه به سوابق قبلی، بسیار بعید است مدیران فدراسیون فوتبال این بار هم بتوانند در گرفتن حق باشگاههای ایرانی موفق باشند.
AFC به این دلیل میزبانی تیمهای ایرانی در قطر را رد کرده که کشور قطر در مناقشههای سیاسی اخیر، به شدت با عربستان اختلاف پیدا کرد. این در حالی است که نفوذ عربستانیها را هم نمیتوان نادیده گرفت. در این شرایط عمان یک کشور کاملاً بیطرف است که برگزاری بازیها در این کشور حاشیهای را هم ایجاد نکرد. با این شرایط قابل پیشبینی بود که AFC دوباره عمان را انتخاب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی