۰
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌پوشان با ارائه یک بازی منطقی برابر تیم سپیدرود، به سه امتیاز دست پیدا کردند.

نوازی:صحبت‌های کریمی نیاز به پیگیری دارد

به گزارش خبر ورزشی، محمد نوازی در خصوص پیروزی سه بر صفر تیم فوتبال استقلال برابر سپیدرود رشت اظهار داشت: تیم شفر از ابتدا یک بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد و همان دقایق ابتدایی میتوانست به گل برسد، اما تیرِ دروازه مانع از این اتفاق شد.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: حملات استقلال خیلی زود نتیجه داد و این تیم توانست گل اول را وارد دروازه حریف را باز کند. اگرچه چند موقعیت مسلم دیگر را از دست داد، اما این پیروزی توانست شرایط روحی آبیپوشان را بالا برده و آنها را آماده دیدار در لیگ قهرمانان کند.

وی ادامه داد: باز هم با حضور جباروف توانستیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم. در دو دیدار اخیر که جباروف در بازی نبود، نتوانستیم به پیروزی برسیم، اما این بازیکن خوشفکر و تکنیکی توانست به همراه امید ابراهیمی، نقش مؤثری در میانه میدان استقلال داشته باشد و با پاسهای خوبش به مهاجمان، آنها را در موقعیت گُل قرار دهد.

پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط سپیدرود هم گفت: این تیم وضعیت خوبی ندارد و متأسفانه این روزها سرمربی این تیم درگیر حواشی زیادی شده است. این تیم اگر میخواهد موقعیت خود را تا پایان لیگ در جدول بهبود ببخشد باید تلاش کند تا آرامش بازگردد.

نوازی در خصوص اظهارات علی کریمی پس از دیدار برابر استقلال افزود: مطمئناً کریمی باید مستنداتی داشته باشد که اینطور قاطعانه با خبرنگاران صحبت می کند. باید این موضوع پیگیری شود و واقعاً اگر چنین اتفاقاتی در فوتبال ما رخ میدهد، باید با آن برخورد شود. امیدوارم هر چه زودتر این آتش اختلاف خاموش شود تا هم فوتبال ما متضرر نشود و هم کریمی بتواند تیمش را به جایگاهی که مد نظرش است، برساند.

پیشکسوت استقلال در خصوص شروع لیگ قهرمانان از هفته آینده برای تیمهای ایرانی گفت: حریفان تیمهای ایرانی همه از شرایط مالی خوبی برخوردار هستند و بازیکنان خوبی را برای این مسابقات به خدمت گرفتهاند تا بتوانند موفق باشند، اما تیمهای ایرانی شرایط خاصی دارند، مقابل تیمهای عربستانی نمیتوانند میزبان باشند و از لحاظ مالی هم هرگز به تیمهای متمول عربی نخواهند رسید، اما باید امیدوار باشیم که غیرت ایرانی و بازیهای منطقی بتواند عامل موفقیت تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان باشد تا بتوانیم امسال عملکردی خوب در لیگ قهرمانان داشته و اگر خدا بخواهد به قهرمانی هم دست پیدا کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم شفر که روزهای سختی را در پیش دارد، با آنالیز دقیق حریفان، بازیهای پیشرو را با پیروزی به پایان رسانده، تا هم شادی را به هواداران تقدیم کرده و هم بتواند موقعیت خود را در استقلال مستحکمتر کند.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی