۰
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماریانو راخوی درباره ترکیب تیم‌ ‌ملی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و حضور نیمار در رئال مادرید صحبت کرد.

اظهارات عجیب نخست وزیر اسپانیا درباره نیمار

به گزارش خبر ورزشی و به نقل از آس، ماریانو راخوی دیروز (دوشنبه) مهمان ویژه دفتر آس بود. نخست وزیر اسپانیا درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد. او در مورد بازی حساس فردا شب (چهارشنبه) رئال مادرید و پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: در چنین بازیهایی کسی نمیداند چه نتیجهای رقم خواهد خورد. لیگ قهرمانان اروپا رقابتهای مورد علاقه مادرید است و عملکرد ضعیف این تیم در لالیگا و حذف از کوپا دل ری دلیلی بر بد نتیجه گرفتن در لیگ قهرمانان نیست.  آنها مانند پارسال هستند و ما درباره مدافع عنوان قهرمانی این رقابتها صحبت میکنیم. مادرید در چهار دوره گذشته لیگ قهرمانان اروپا سه قهرمانی به دست آورده است.

راخوی در ادامه افزود: مردم تنها روی سه مهاجم اصلی پاری سن ژرمن تمرکز کردهاند. آنها فوقالعاده هستند ولی با این حال PSG تیم خیلی خوبی دارد و بازیکنانی همچون آنخل دی ماریا و وراتی نیز در این تیم حضور دارند. دیدار رفت و برگشت دو تیم فوقالعاده خواهد بود.

باشگاه رئال مادرید تابستان گذشته قصد داشت کیلیان امباپه را جذب کند اما این اتفاق رخ نداد. نخست وزیر اسپانیا در رابطه با این موضوع اظهار کرد: مادرید نباید با مهاجم فرانسوی قرارداد امضا میکرد چون گرت بیل، کریم بنزما و کریستیانو رونالدو در این تیم حضور دارند.

راخوی درباره علاقه باشگاه مادریدی برای جذب نیمار اظهار کرد: دوست ندارم نیمار پیراهن رئال مادرید را بر تن کند.

گفتوگوی خبرنگاران آس با نخست وزیر اسپانیا به رقابت موجود بین دو تیم اتلتیکومادرید و رئال مادرید هم کشیده شد. راخوی در مورد حضور در واندا متروپولیتانو و طرفداران دو تیم گفت: هنوز به ورزشگاه جدید اتلتیکو نرفتهام. دوست دارم بازی دوستانه اسپانیا و آرژانتین را در این ورزشگاه از نزدیک تماشا کنم. هواداران دو تیم مادریدی قابل مقایسه با هم نیستند.

نخست وزیر اسپانیا به دو فینال لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم مادریدی اشاره کرد و گفت: دوست دارم اتلتیکو قهرمان این رقابتها شود اما نه برابر رئال مادرید.

فاصله اتلتیکو و بارسلونا در این هفته لالیگا به هفت امتیاز رسید. راخوی در رابطه با رقابت قرمز و سفید پوشان با تیم کاتالانی گفت: دو تیم هفت امتیاز اختلاف دارند. بارسا مانند سالهای گذشته نیست ولی بعید میدانم این تعداد امتیاز را از دست بدهد آنها از بازیکنی مانند لیونل مسی بهره میبرند که یک ستاره است. با این حال اتلتیکو شایستگی بیشتری دارد.

زمان انتخابات فدراسیون فوتبال اسپانیا دیروز (سه شنبه) مشخص شد. این انتخابات نهم آوریل (۲۳ فروردین ماه ) برگزار خواهد شد. نخست وزیر اسپانیا در این رابطه اظهار کرد: به احتمال فراوان لوییس لارئا (رییس موقت فدراسیون) رییس این فدراسیون میشود.

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بهار آینده برگزار میشود. یولن لوپتگی (سرمربی تیم ملی اسپانیا) کار سختی در  انتخاب ترکیب خواهد داشت چون بازیکنان اسپانیایی زیادی روی فرم هستند و خوب بازی میکنند. راخوی ۱۱ نفر اصلی لاروخا را برای این بازیها انتخاب کرد و گفت: دوست دارم یاگو آسپاس در خط حمله بازی کند. داوید دخئا، دنی کارواخال، سرخیو راموس، جرارد پیکه، جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس، داوید سیلوا، کوکه، آندرس اینیستا، خوآن ماتا و یاگو آسپاس ترکیب انتخابی من برای جام جهانی است. البته باید دید سائول نیگس، مارکو آسنسیو، ایسکو، مارکوس آلونسو و دیگو کاستا در چه شرایطی به این رقابتها میرسند یا نه.

نخست وزیر اسپانیا به شانس قهرمانی کشورش در جام جهانی پیش رو اشاره کرد و گفت: تیم ملی توانایی زیادی برای قهرمانی در این رقابتها دارد. لاروخا رقیبان جدی همچون آلمان، برزیل و آرژانتین دارد ولی ما میتوانیم قهرمان شویم.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی