۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس فصل گذشته لیگ قهرمانان در اولین گام، میزبان الهلال عربستان در گروه دوم این رقابت ها بود و در عمان برابر این تیم به میدان رفت.

جنجالی ها رفتند، برانکو تغییر سیستم داد

به گزارش خبرورزشی، همان دیداری ابتدا پرسپولیس با شوت نرم و فنی محسن مسلمان به گلزنی پرداخت اما در آخرین دقایق روی یک ضربه کرنر گل خورد و در نهایت کار با تساوی یک – یک به اتمام رسید. 
در آن بازی سرخپوشان با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، سروش رفیعی، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، محمد انصاری، صادق محرمی، وحید امیری، رامین رضاییان و محسن مسلمان راهی زمین شدند که علی علیپور، محسن ربیع خواه و سامان نریمان جهان سه تعویضی تیم برانکو بودند. 
حالا از جمع 14 بازیکن در دیدار اول سرخپوشان، 4 نفر به نام های سامان نریمان جهان، سروش رفیعی، رامین رضاییان و مهدی طارمی در لیست لیگ قهرمانان آسیا برای شروع این رقابت ها در سال 2018 حضور ندارند و البته علیپور و ربیع خواه هم فیکس هستند.
نکته جالب اینکه پرسپولیس هم دیگر 2-4-4 لوزی بازی نمی کند و نسبت به فصل قبل با تغییرات عمده به لحاظ تاکتیکی و سیستم بازی به دیدار حریفانش می رود. در واقع، سرخپوشان برای این فصل از سیستم 2-2-2-4 استفاده خواهند کرد و دو هافبک دفاعی به همراه دو وینگر را در میانه میدان خواهند داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی