نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

غلامرضا بهروان، رئیس هیات فوتبال استان مازندران بعد از نقد خبر ورزشی در مورد عدم حضورش در بازی خونه به خونه – نساجی و یکسری مسایل دیگر تماس گرفت و توضیحاتی داد...

بهروان: وقتی به من فحش ناموسی می دهند برای چی بروم استادیوم!

به گزارش خبر ورزشی، او صحبت هایش را این چنین آغاز کرد: وقتی به استادیوم می روم به خانواده ام توهین می کنند و حتی به مادرم که به رحمت خدا رفته فحش ناموسی می دهند. شما جای من باشید می روید استادیوم؟ من بارها در تمرینات و اردوهای دو تیم خونه به خونه و نساجی حاضر شدم و اگر کمکی هم بوده من و هیات فوتبال دریغ نکردیم. 
برخی از لیدرها، اشاره ام به همه آنها نیست. مشروب می خورند و مست می آیند روی سکوها و هر چه دلشان می خواهد می گویند. شما جای من باشید در این فضا قرار می گیرید؟ این ها در تمرینات حاضر هستند و حتی به همراه تیم به مسافرت می روند. به واقع برای همه شناخته شده هستند اما هیچ برخوردی صورت نمی گیرد. فیلم سکوها موجود است. در حراست وزارت ورزش و جوانان و حتی اداره اطلاعات. یک بار به دادستان هم گفتم اما همه می گویند این جریان را دنبال نکن!
بهروان این طور ادامه داد: در فضای مجازی همین طوری به من توهین می کنند. هیچ ادله ای هم موجود نیست. بر اساس تصورات است.  بله من مخالف حضور اسب در زمین فوتبال بودم اما این برنامه دست ما نبود. یگان وِیژه برنامه را تدارک دیده بود. کلید دست آنها بود. به عقیده من وفاداری به انقلاب را باید در جای دیگری به جزء زمین فوتبال اثبات کرد. درگیری های بیرون از استادیوم چه ربطی به ما دارد؟ این ها وظیفه نیروی انتظامی است نه هیات. 
رئیس هیات فوتبال استان مازندران در خصوص این مسئله که باید جای خود را به جوان ها بدهد، گفت: من را اعضای مجمع انتخاب کرده اند و نمی توانم با دستور خبر ورزشی پست خود را رها کنم. خواهش من از شما این است پیش از هر نقدی و پیش از هر استدلالی با من تماس بگیرید و توضیحات من را بشنوید. اگر حرف های من قانع کننده نبود آنوقت تحلیل خود را داشته باشید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی