نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم کنونی چلسی، حضور نداشتن در دیدارهای مهم رئال مادرید را یکی از دلایل جدایی‌اش از این تیم عنوان کرد.

موراتا از دلیل جدایی‌اش از رئال مادرید گفت

به گزارش خبر ورزشی و به نقل از آس، آلوارو موراتا در برنامه "تب مالدینی" درباره پیوستنش به چلسی، زندگیاش در لندن و دیدار چلسی مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد. مهاجم اسپانیایی گفت: فوتبالم را در اتلتیکومادرید شروع شد تا این که احساس کردم از بازی در این تیم لذت نمیبرم چون اغلب در میادین حضور نداشتم  و رابطه خوبی با هم تیمیهایم نداشتم. به رییس باشگاه گفتم میخواهم این تیم را ترک کنم او به من گفت اولین کسی هستم که نمیخواهم در اتلتیکو بازی کنم. مانند یک کودک استرس داشتم و تا جوانی مانند یک کودک بودم. هدف اصلیام لذت بردن بود.

بازیکن چلسی افزود: زمانی که به مادرید رسیدم همیشه به داوید ویا و فرناندو تورس توجه میکردم مانند هر بازیکنی رویای حضور در تیم ملی را داشتم. در مادرید به رائول گونسالس و فرناندو مورینتس و رودفان نیستلروی توجه میکردم. حضورم در مادرید از درخواست عکس گرفتن با بزرگان این تیم شروع شد و با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید.

موراتا به ژوزه مورینیو اشاره کرد و گفت: او یک شیوه خاص دارد و از بازیکنان جوان مراقبت میکند. نخستین قرارداد مهم من در زمان سرمربی پرتغالی به امضا رسید. زمانی که به مادرید رسیدم کمتر در تمرینات توجه داشتم و مورینیو از من خواست تمرکز داشته باشم.

موراتا درباره گل نخستش گفت: برابر لوانته این اتفاق افتاد و در حال انجام یک بازی عجیب بودیم. مورینیو، کایخون را به عنوان مهاجم برگزیده بود و سپس رائول آلبیول را انتخاب کرد. آخرین تعویض من بودم که به جای ژاوی آلونسو به میدان رفتم.

مهاجم اسپانیایی به جداییاش از رئال مادرید اشاره کرد و گفت: باید این تیم را ترک میکردم چون ایسکو، کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، خسه و گرت بیل حضور داشتند. من ششمین انتخاب بودم. قرار بود به ولفسبورگ بپیوندم ولی با یوونتوس قرارداد امضا کردم. من کار بزرگی نکرده بودم اما این باشگاه میخواست برای من ۲۲ میلیون یورو هزینه کند. بهترین مهاجمان به یوونتوس میپیوندند. خیلی در تورین خوشحال بودم. به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم. در فصل دوم یوونتوس میتوانست قراردادم را دائمی کند اما این اتفاق نیفتاد و دوباره به مادرید، خانهام برگشتم. توانستیم لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنیم. من از زینالدین زیدان نخواستم که در ترکیب اصلی باشم. مادرید یک تیم فرا زمینی است. با این حال در هیچ یک از بازیهای حذفی لیگ قهرمانان بازی نکردم نه برابر بارسلونا و نه اتلتیکومادرید. حتی مقابل سویا و والنسیا نیز به میدان نرفتم. با این حال همیشه هوادار این تیم هستم.

او در مورد شرایط کنونی مادرید گفت: این دورانها در فوتبال وجود دارد و برای نخستینبار نیست که مادرید در شرایط بدی قرار میگیرد و در نهایت قهرمان اروپا میشود.

موراتا درباره چلسی آنتونیو کونته اظهار کرد: او بیش از همه در رابطه با من ریسک کرد. در نهایت فرصت فرصت حضور در یک باشگاه بزرگ پیدا کردم و میتوانستم رشد کنم تا این که مشکلات جسمانی فرا رسید. اشتباه کردم با درد بازی کردم. در شرایط جسمانی خوبی قرار نداشتم و باید تمام تلاشم را انجام دهم تا دوباره به میادین برگردم.

چلسی و بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هفته آینده به مصاف هم میروند. مهاجم اسپانیایی در این باره گفت: لیونل مسی را نمیتوان متوقف کرد. اگر بتوانیم نتیجه خوبی را در خانه به دست آوریم میتوانیم با یک بازی دفاعی، کم کردن فضاها و آزار حریف به خواستهمان برسیم.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی