۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال می‌گوید که اگر علی کریمی «بُزدل» بود، تک نفره جلوی یک ارتش نمی‌ایستاد.

نیکبخت: کریمی اگر «بُزدل» بود، تک نفره جلوی یک ارتش نمی‌ایستاد

به گزارش خبر ورزشی، علیرضا نیکبخت  درباره مناظره شب گذشته علی کریمی با محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: اسم آن برنامه را که نمیشود مناظره گذاشت، شما چیزی فهمیدید؟ علی (کریمی) سوال میکرد و جواب نمیگرفت. جوابهایی که به کریمی داده شد را من بهعنوان بیننده نفهمیدم، اگر شما فهمیدید بگویید که من هم بدانم. کریمی هر سؤالی پرسید، ذهن مردم را دور کردند و گفتند تیم ملی، سال جام جهانی، کیروشِ اسطوره و ... . منِ بیننده بگویم که هیچچیز از این حرفها نفهمیدم. علی کریمی با مدرک و دلیل حرف میزد و چَپَش پر بود، اما جواب نمیگرفت.

وی با اشاره به پیغام کارلوسکیروش به عادل فردوسیپور و «بُزدل» خطاب کردن علی کریمی توسط او، خاطرنشان کرد: کیروش راحت میتوانست روی خط بیاید و صحبت کند، اما چرا پیغام فرستاد؟ چرا پشت خط آمدید و قطع کرد؟! این نشان میدهد که کیروش یک ضعفی دارد. کریمی اگر «بُزدل» بود، تک نفره جلوی یک ارتش نمیایستاد. البته فکر نکنید او تنهاست، همه مردم ایران پشتش بودند. همه تیم ملی را دوست دارند و هیچکس هم نمیخواهد که تیم ملی ببازد. هرکس هم این حرف را زده، دروغ زیادی گفته است. این امکاناتی که الان هست را مربیان در چند سال پیش هم داشتند؟ الان این همه امکانات هست، اما باز هم آقایان ایراد میگیرند، این دیگر خیلی بیانصافی است.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال یادآور شد: علی کریمی حرفهایش را کامل نگفت و به خیلی از چیزها هم وقت نرسید. ما این همه مشکل داریم؛ اگر حق پخش دادید، چرا باشگاههای ما بدهکارند؟ چرا کمیته انضباطی فقط دنبال پول افراد خاص است؟  علی کریمی خیلی کم صحبت میکند، اما جا دلش بخواهد میتواند برود. او اگر بخواهد حرف بزند، با مدرک و دلیل حرف میزد. اگر در مقابل کریمی جواب داشتند، قطعاً ساکت نمیماندند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی