۰
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در اولین بازی اش در لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم نسف قارشی بود و با ارایه یک بازی هدفمندانه و هوشمندانه با سه گل به برتری رسید تا گام نخست را محکم برداشته باشد.

پرسپولیس 3 – نسف قارشی صفر | شروع توفانی سرخپوشان

 گزارش زنده این دیدار  را می خوانید: 
گل: گادوین منشا (21)، علی علیپور (67 و 72)
داور: کیم دون جین
کمک ها: سونگ بونجون و کواک سویونگس
اخطار: شاروف موخیدینوف، ساسا لوکیچ  (نسف)

بهترین بازیکن میدان: علی علیپور (پرسپولیس)

تماشاگر:25800 نفر 
استادیوم آزادی تهران
بازیکنان تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی88 - سیامک نعمتی، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده 85- بشار رسن، وحید امیری 73 - کمال الدین کامیابی نیا، گادوین منشا و علی علیپور
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ
بازیکنان تیم نسف قارشی: سانیار کواتوف، گانیو عزیزجون، خامروبکو 73- سردار رشیدف  ، مختیلینوف، نارزولایف 87 -  ایسلام رشیدخانوف ، کنیابایف، ایگور بولوان، اسلاکو لوکیچ، دراگان سران، یاسور خاسانوف و اشمورودوف عمربک

سرمربی: بردیف
شرح بازی:
پرسپولیس خیلی زود به بازی مسلط شد. هواداران تیم پرسپولیس به شدت علی کریمی را تشویق می کنند. در همان دقایق ابتدایی علی عیلپور صاحب یک موقعیت خوب گل زنی شد اما ضربه اش به چارچوب خوب نبود. دقیقه 12 بازی است و همه بازیکنان تیم ازبک در زمین خود در حال دفاع کردن هستند.
تشویق علی کریمی توسط هواداران تیم پرسپولیس ادامه دارد.
نسف قارشی کمی جلو کشیده است اما خط دفاعی تیم پرسپولیس هوشیار است. برتری تیم پرسپولیس در دقیقه 20 به تیم ازبکی دیکته شد. روی سانتر حسین ماهینی - منشا با ضربه سر محکم گل اول تیم پرسپولیس را به ثمر رساند.
نسف برای جبران گل خورده کمی جلو کشیده است. با توجه به تراکم بازیکن تیم پرسپولیس در یک سوم میانی تیم نسف تلاش می کند با پاس های بلند به خصوص پاس به کناره ها به دروازه تیم پرسپولیس نزدیک شود. به خصوص که مدافعان کناری تیم پرسپولیس جلو کشیده اند. این حربه تا اکنون جواب نداده است شاید به این خاطر که تیم پرسپولیس دفاع تیمی را به خوبی به نمایش می گذارد. رفته رفته به دقیقه 27 بازی نزدیک می شویم و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم پرسپولیس پیش می رود.

واکنش های بیرانوند به خوبی نشان می دهد تیم نسف قارشی حریف آسانی نیست و هم چنان برای جبران گل خورده تلاش می کند. پرسپولیس در شلوغی دروازه صاحب یک موقعیت خوب شد و می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما همه چیز دست به دست هم داد تا شوت انصاری و در ادامه ضربه سر احمد زاده راهی به دروازه پیدا نکند. هم اکنون دقیقه 40 بازی است و نتیجه تغییری نکرده است. 

سوت پایان نیمه اول به صدا در آمده است. طبیعتا تیم نسف در نیمه دوم برای جبران گل خورده تهاجمی تر بازی خواهد کرد. 

نیمه دوم این دیدار آغاز شده است. تلاش تیم نسف برای جبران گل خورده بیشتر شده است اما تا الان نتوانسته دروازه تیم پرسپولیس را به طور جدی تهدید کند. پرسپولیس هم به خوبی می داند برتری با یک گل قطعی و تضمین کننده پیروزی نیست. از اینرو دوباره دست به حمله زده است. این بار با پاس های عمقی برای علیپور. 

نسف دوباره صاحب موقعیت شد و از راه دور شوت زد که بیرانوند توپ را برگشت داد. هم اکنون به دقیقه 60 بازی نزدیک می شویم و نتیجه بازی تغییری نکرده است. 

بالاخره فرارها و ارسال های صادق محرمی از جناح راست جواب داد و پرسپولیس به گل دوم رسید. پاس خوب سید جلال و فرار تند و تیز صادق محرمی با ارسال خوب او توام شد و علیپور هم فرصت طلب نشان داد. 

پرسپولیس به بازی تهاجمی خود ادامه می دهد و باز هم علیپور در نقش گل زن ظاهر می شود. هم اکنون دقیقه 77 بازی است و نتیجه 3-0 به سود تیم پرسپولیس است. هر دو تیم هم یک تعویض انجام داده اند. کامیابی نیا وارد زمین شده است و امیری از زمین بیرون رفته است. 

به دقایق پایانی بازی نزدیک می شویم. پرسپولیس برتری خود را به خوبی حفظ کرده است و حتی می توانست گل های بعدی را هم به ثمر برساند. علاوه بر کامیابی نیا - بشار رسن هم وارد میدان شده است. سوت پایان بازی به صدا در آمد. 

شرح گل:
دقیقه 21: روی سانتر حسین ماهینی - منشا با ضربه سر دروازه نسف را باز کرد و پرسپولیس یک بر صفر پیش افتاد.

دقیقه 67: ارسال خوب از سوی صادق محرمی در جلوی خط دروازه به علی علیپور رسید و این بازیکن بدون معطلی گل دوم تیم را به ثمر رساند. 

دقیقه 72: این بار روی ارسال از جناح چپ توسط انصاری، علیپور با پای چپ یک شوت محکم زد و ضربه او به خوبی به تور دروازه نشست. 
در حاشیه:

*علی کریمی به دفعات از سوی هواداران تیم پرسپولیس تشویق شد. 

*کار شبکه 3 که تصویر را در جریان بازی دو تیکه کرد اصلا قشنگ نبود. این طور نمی شود هیچ یک از بازی ها را خوب دید. 

*پیش بینی برانکو درست از آب در آمد. علیپور در کنفرانس خبری پیش از بازی وقتی در حال حرف زدن بود مترجم برانکو می خواست حرف های او را ترجمه کند که سرمربی تیم پرسپولیس بلافاصله به میان حرف نیک سیرت پرید و گفت نمی خواهد حرفهایش را برای من ترجمه کنی. می دانم او چه می گوید. می گوید من در بازی فردا دو گل می زنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی