۰
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره ایرانی استرشوندس سوئد پس از تمدید قراردادش گفت: با کیندبرگ، رئیس باشگاه و موکلم جلسه ای داشتم و در نهایت تصمیم به ماندن گرفتم چون بهترین تصمیم برای خودم در این شرایط را تمدید قرارداد دانستم.

قدوس:به ماجرا جویی با تیمم ادامه می دهم

به گزارش خبر ورزشی، سامان قدوس، هافبک تیم ملی کشورمان پس از تمدید قراردادش با استرشوندس سوئد گفت: من قراردادم را با استرشوندس برای ۲ سال دیگر تمدید کردم و از اینکه جزئی از این باشگاه ماندم خیلی تشکر میکنم. با کیندبرگ، رئیس باشگاه و موکلم جلسه ای داشتم و در نهایت تصمیم به ماندن گرفتن چون بهترین تصمیم برای خودم در این شرایط را تمدید قرارداد دانستم.

وی درباره اینکه همه فکر می کردند او در تابستان از این باشگاه جدا خواهد شد، گفت: بله من نیز این را شنیدم ولی چیزی وجود نداشت که من استرشوندس را ترک کنم. من واقعا بازی برای این باشگاه را دوست دارم و من در اینجا به ماجرا جویی خودم ادامه خواهم داد. من باید در آینده عملکرد بهتری داشته باشم تا پیشنهادهای بهتری از پیشنهادهایی که اکنون به دست من رسیده است، داشته باشم. در شرایط کنونی من در حال تلاش هستم تا فصلی عالی را برای خودم رقم بزنم.

قدوس در پاسخ به این سوال که آیا قهرمانی در لیگ اروپا به تصمیم او در آینده برای ماندن در استرشوندس تاثیر خواهد گذاشت، گفت: البته بازی در لیگ اروپا عالی است. البته اکنون ما قصد داریم تا جام حذفی سوئد را به دست بیاوریم و فرصت جدیدی برای حضور در لیگ اروپا در فصل آینده کسب کنیم.

ستاره ایرانی پنجشنبه در لیگ اروپا مقابل آرسنال بازی مهمی دارد و او درباره این موضوع گفت: امیداورم که طرفداران ما از ما در این بازی حمایت کنند البته همیشه آنها پشتیبان ما بودند. تمام تلاش خود را می کنیم که یک بازی خوب از خود به نمایش بگذاریم.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی