نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ورود کارلوس کی‌روش به مناظره جنجالی برنامه نود و پیام تندی که علیه کاپیتان سابق تیم‌ملی منتشر کرد، باعث شده تا اهالی فوتبال نگران شرایط تیم‌ملی در فاصله چند ماه تا جام‌جهانی باشند.

دعوای‌ کی‌روش- کریمی به ضرر تیم‌ملی

به گزارش خبر ورزشی، روز گذشته بسیاری از همبازیان علی کریمی و هواداران فوتبال در فضای مجازی واژه «بزدل» که توسط کیروش در قبال سرمربی سپیدرود به کار برده شد، سوژه کردند و گاهی موضعگیریهایی نیز علیه سرمربی پرتغالی داشتند.
ورود کریمی به نیمکت تحت امر کیروش
علی کریمی در بخشهایی از مناظره برنامه نود به ماجرای تغییر دستیاران کارلوس کیروش در تیمملی در سالهای اخیر اشاره کرد. حضور فردی به نام سپاستین در ماههای اخیر در کادرفنی تیمملی و همچنین ماجرای اخراج دستیاران ایرانی ازجمله انتقادهای علی کریمی بود که خشم کیروش را به همراه داشت. وقتی دبیرکل فدراسیون نتوانست دلایل قانعکنندهای در پاسخ به سوالات کریمی درباره دستیاران کیروش بدهد، فردوسیپور از واکنش سرمربی پرتغالی تیمملی خبر داد.
بزدل دردسرساز
پاسخ کیروش که توسط مجری برنامه نود ترجمه و خطاب به علی کریمی خوانده شد، کلمهای را در خود جای داده بود که شاید برای تبعاتی در پی داشته باشد: «هیچ تردیدی وجود ندارد که شما استعداد را میتوانید بخرید اما شخصیت را نمیتوانید بخرید. من قطعا در فرصت مناسب جواب تمام این بیاحترامیها، دروغها و اتهامهای بزدلانه را خواهم داد. این شخص احترامش را از دست میدهد و به آن ١٢٤ بازی ملی و همباشگاهیهایش بیاحترامی میکند.» کلمه بزدل به کلیدواژهای برای حمایت از علی کریمی تبدیل شد و دستیار سابق کیروش هم اعلام کرد که به او توهین شده است.
سوژه جدید کیروش
درچند سال اخیر شاهد جنگ لفظی کیروش با خیلی از اهالی فوتبال در ایران بودهایم. حتی برانکو ایوانکوویچ که بهعنوان یک مربی خارجی در ایران کار میکند، از مصاحبههای تند مرد پرتغالی در امان نبوده و مدتی با او جنگ لفظی در رسانهها داشت. درشرایطی که بعد از جدایی ناگهانی علی کریمی از تیمملی در آستانه جامملتهای آسیا ٢٠١٥ هیچوقت کیروش به این صراحت در مقام انتقاد از کاپیتان سابق تیمملی برنیامده بود، اینبار نتوانست خودش را کنترل کند. به نظر میرسد سوژه جدیدی برای مصاحبههای کیروش فراهم شده و از این پس باید شاهد کنایههای تند او علیه کریمی باشیم.
تیم ملی ضرر میکند؟
به نظر میرسد آغاز یک جنگ رسانهای میان علی کریمی و کارلوس کیروش که هر ٢ از محبوبیت بالایی بین مردم ایران برخوردار هستند، در فاصله چند ماه مانده تا جامجهانی میتواند تیمملی را تحتتأثیر خود قرار دهد. باید دید فدراسیون در این میان میتواند نقشی برای فروکشکردن آتش اختلافات میان کیروش و کریمی ایفا کند یا مثل گذشته مرد پرتغالی به اظهارات جنجالی خود علیه یک مربی ایرانی ادامه خواهد داد. البته تجربه ثابت کرده کیروش معمولا در زمان برپایی اردوهای تیمملی در واکنش به حواشی سکوت میکند و حالا نیز شاید همین رویه را در پیش بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی