نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی کردن در یک تیم بزرگ، نهایت آرزوی یک فوتبالیست است و ادامه دادن با آن تیم، شناسنامه یک بازیکن.

سوژه روز| از خدای تان باشد در پرسپولیس توپ می زنید

به گزارش خبرورزشی، سرآلکس فرگوسن سرمربی جاودانه و تاریخ ساز باشگاه منچستر یونایتد در یکی از مصاحبه هایش گفته بود: «فوتبال شباهت های زیادی به سینما دارد. برای آن که یک بازیکن برای همیشه در ذهن ها بماند، حتما باید عضو یک گروه بزرگ و سرشناس باشد و برای سال ها در آن گروه بماند. فوتبال رازهای ساده ای دارد که این هم یکی از همان رازهاست.»
بحث تمدیدقرارداد یا عدم تمدیدقرارداد بازیکنان پرسپولیس حالا به یک ماجرای پیچیده در فوتبال ایران بدل شده است. باشگاه اصرار دارد همه بازیکنانش را در تیم حفظ کند. قرارداد 12 بازیکن در پایان فصل به اتمام می رسد و پرسپولیسی ها باید خیلی زود، به دنبال تعیین تکلیف این بازیکنان باشند. در مورد 3، 4 نفر گفته می شود پیشنهادات خوبی دارند و از پرسپولیس می روند که در صورت رقم خوردن این اتفاق، باشگاه با مشکل بزرگی مواجه خواهد شد چون از یک سو، ستاره هایش را از دست می دهد و از طرف دیگر، به خاطر محرومیت از طرف فیفا، نمی تواند بازیکن جدیدی را جذب کند.
حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد بی تفاوتی بازیکنانی نسبت به پیشنهاد تمدیدقرارداد گفت: «بازیکنان باید از خدای شان باشد در پرسپولیس بمانند و به فوتبال شان ادامه بدهند. کجا بروند بهتر از پرسپولیس؟ امیدواریم آنها زودتر تصمیم بگیرند و پیشنهادات ما را بپذیرند.» در ادامه این بحث، حسین ماهینی یکی از کاپیتان های پرسپولیس اما گفت: «بازیکنان برای تمدیدقرارداد، خواسته های به حقی دارند و باید ابتدا به خواسته های شان برسند و بعد تمدیدقرارداد کنند. بازیکنان می گویند می مانند اما باید شرایط این کار نیز فراهم شود.»
چرا نباید بازیکنی در پرسپولیس بماند؟ شما به عنوان یک هوادار فوتبال، یک طرفدار پرسپولیس، یک تماشاگر عادی به این سوال پاسخ بدهید؟ یک بازیکن دیگر چه چیزی می خواهد؟ قرارداد یک میلیارد تومانی به علاوه آپشن های متعدد، بازی در یک تیم فوق العاده، همکاری با مربی آرام و مطمئنی مثل برانکو که همیشه برای موفقیت می جنگد و به بالا رفتن کیفیت بازیکنان کمک می کند، همیشه ماندن در رسانه ها، توجه بیش از اندازه مردم به تیم و... واقعا چه فاکتوری می تواند باعث جدایی بازیکنان از پرسپولیس شود؟ به قول گرشاسبی، بازیکنان باید از خدای شان باشد در این تیم بمانند و به کارشان ادامه دهند. پرسپولیس در طول 15 سال تنها 2 قهرمانی به دست آورد اما در طول 11 ماه توانست صاحب دو قهرمانی در لیگ شانزدهم و (به احتمال قوی) هفدهم شود. امیدواریم پرسپولیسی ها با درک شرایط باشگاه که از نقل و انتقالات تابستانی محروم است، پاسخ این سوال را بدهند که دلیل شان برای عدم تمدیدقراردادها چیست؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی