نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره شیلیایی منچستریونایتد عنوان کرد لیونل مسی بعد از حذف برابر چلسی در لیگ قهرمانان اروپا بسیار ناراحت بود و گریه کرد.

سانچس: مسی بعد از حذف از لیگ قهرمانان گریه کرد

به گزارش خبر ورزشی و به نقل از ساکرنت، بارسلونا باید در لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی به میدان برود. این دیدار یادآور دیدارهای تاریخی دو تیم در سالهای گذشته لیگ قهرمانان است. در یکی از دیدارهای جالب توجه دو تیم بارسلونا در سال ۲۰۱۲ برابر چلسی شکست خورد و حذف شد.

در دیدار برگشت لیونل مسی یک ضربه پنالتی را از دست داد و گلهای رامیرس و فرناندو تورس باعث شد تا چلسی به مرحله بعد راه یابد.

آلکسیس سانچس درباره ناراحتی لیونل مسی بعد از این دیدار گفت: بعد از این دیدار در رختکن مسی را دیدم که گریه میکرد. بازیکنان انتظارات زیادی از خودشان دارند ولی مردم این را ندیده بودند.

لیونل مسی در ۸ دیدار برابر چلسی موفق نشده است دروازه این تیم را باز کند. حالا مسی فرصت این را دارد تا بتواند این طلسم را بشکند و دروازه چلسی را باز کند. تنها برد مسی برابر چلسی هم در اولین بازی برابر این تیم به دست آمد که بارسلونا موفق شد در استمفوردبریج ۲ بر یک به برتری برسد.

بارسلونا هفته بعد در دیدار رفت باید در خانه چلسی به میدان برود و در ادامه در کاتالان دیدار برگشت خود را برابر این تیم برگزار خواهد کرد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی