نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره دیدار معوقه تیمش برابر فولاد گفت: فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ است اما بازیکنان ما فردا از جان مایه می‌گذارند.

جلالی: چرا 20 سال است در آسیا مقامی نداریم

به گزارش خبر ورزشی، دیدار معوقه تیمهای فولاد و پیکان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، فردا (پنجشنبه) برگزار میشود. مجید جلالی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: با وجود این که هفت یار اصلیمان را در این دیدار نداریم ولی فردا خواهید دید که جوانان ما دنبال فرصت هستند که آینده را تسخیر کنند. شاهد خواهید بود که جوانانی داریم که میتوانند آینده پیکان را رقم بزنند و فردا از جان مایه میگذارند. انشاءالله بازی خوبی را شاهد خواهیم بود به این دلیل که فولاد یکی از تیمهای خوب لیگ است.

او درباره روند نزولی پیکان هم گفت: ما در دور رفت واقعا عملکرد خوبی داشتیم. در دور برگشت متاسفانه زمین تمرین ما خراب شد و کیفیت تیم ما هم آسیب دید. ما تیمی هستیم که محور کارمان تمرین است و برای یک ساعت و نیم تمرین، ۱۰ ساعت زمان میگذاریم. به همین دلیل کیفیت بازیهای ما لطمه دیدیدم. مضافا این که همه در نیمفصل خودشان را تقویت کردند اما ما در حد بضاعتمان تقویت شدیم. من به آینده امیدوار هستم و دلیلی برای ناامیدی وجود ندارد.

سرمربی پیکان در ادامه درباره چهره شدن بازیکنان جوان و در ادامه افت آنها بیان کرد: این موضوع عمیق و سوال خوبی است. در فوتبال ما موضوعات متعددی وجود دارد که عمیق است. مثلا این که ۴۰ سال است در جامملتهای آسیا موفق نشدهایم. چرا ۲۰ سال در لیگ قهرمانان آسیا باشگاههای ما هیچ کاری نکردند؟ مطمئن باشید این مسائل دلایل خاصی دارد اما ردیابی این مسائل نیاز به کارشناسی عمیقی دارند. بازیکنان جوان یک سال شکفته میشوند اما بعد از آن به واسطه تحولی که در زندگیشان بوجود میآید افت میکنند و نابود میشوند. در فدراسیون باید بخشهایی وجود داشته باشد که روی این موضوع تحقیق شود و حتی کار دانشگاهی صورت بگیرد. در فوتبال ما کسانی هستند که سوالات زیادی دارند. بعضا سوالات بیهوده است اما بعضی از سوالات هم بنیادی است. این همه جنجال و حاشیه شاید به خاطر این است که وارد عمق فوتبال نمیشویم.

جلالی در ادامه درباره پدیده گرد و غبار در خوزستان تصریح کرد: تقریبا همه مردم ایران با این مساله هم نظرند. ما حتی زمانی که در ماشین بودیم میگفتم که این مردم در زمان جنگ هم سختی کشیدند. خاک یک نوع مرگ پنهان است. زمانی که در فولاد بودم هم چنین مشکلی وجود داشت و حتی در یک بازی جام حذفیمان آن طرف زمین معلوم نبود. این مصیبتی است که آدم نمیداند چه بگوید. این فاجعه از سال ۲۰۰۲ توسط سازمان ملل پیشبینی شده بود. خاک هم طوری است که اگر همه کشور برای مقابله با آن بسیج شوند ۱۰ سال به طول میانجامد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی