نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ گفت: همه چیز در پیونگ‌چانگ به خوبی پیش می‌رود اما هنوز نیمی از مسابقات باقی مانده است.

رضایت آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ در پیونگ‌چانگ

به گزارش خبرورزشی، کریگ ریدای رئیس آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) از برنامههای مبارزه با دوپینگ که در بازیهای المپیک زمستانی 2018 حال پیشرفت است، ابراز خوشحالی کرد.

وی در این باره اظهار داشت: کمیته بینالمللی المپیک آرزو دارد ورزشکاران در برنامههای ضد دوپینگ حضور داشته باشند. سازمانهای بینالمللی 17 هزار تست قبل از مسابقات گرفتهاند. این برای برنامههای ضد دوپینگ مهم است.

 ما در پوینگچانگ اتفاقات را میبینیم. فکر میکنم همه چیز به خوبی پیش میرود. خوشحالیم اما هنوز نیمی از بازیها باقی مانده و مبارزه با دوپینگ در پیونگچانگ بسیار مهم است.

رئیس وادا همچنین درباره مثبت شدن تست دوپینگ ورزشکار ژاپنی، عنوان کرد: 3 هزار ورزشکار در اینجا هستند و تست یکی از آنها مثبت شده است. همه ما میدانیم IOC او را اخراج کرده و این ورزشکار مدت زیادی در مسابقات نبود. من مذاکرات زیادی با نمایندگان ژاپنی داشتم. آنها بسیار نگران هستند اما اگر شما اشتباهی مرتکب میشوید باید موانع را نیز در نظر بگیرید که بعضی از آنها سخت است.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی