نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال شخصا به جان لوئیجی بوفون دروازه بان ایتالیایی پیشنهاد کار در فیفا را داد.

بوفون به جام جهانی می رود

به گزارش خبرورزشی، پس از آنکه تیم ملی ایتالیا صعود به جام جهانی 2018 روسیه را از دست داد، جان لوئیجی بوفون دروازه بان با تجربه ایتالیایی از تیم ملی خداحافظی کرد اما رسانه های ایتالیایی اعلام کردند که لوئیجی دی بیاجو از بوفون دعوت کرده تا در دیدار دوستانه آتزوری ها مقابل آرژنتین و انگلیس که 23  و 27 مارس برگزار خواهد شد،حضور یابد.

او در حال حاضر در 40 سالگی دروازه بان یوونتوس است و هر لحظه در مطبوعات اعلام می شود که بوفون تا چند سال آینده خیال خداحافظی ندارد.

جانی اینفانتینو رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال نیز پا پیش گذاشت تا برای بازنشسته کردن بوفون کاری کند.او شخصا به دروازه بان پیشنهاد کار در فیفا را داد.

اینفانتینو اظهار کرد: که خیلی دوست داشتم تا جام قهرمانی را به دستان کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا می دادم.  برای از دست دادن جام جهانی بسیار متاسفم.زمانیکه دیدم ایتالیا حذف شد گریه کردم.به نظرم حضور نداشتن ایتالیا در جام جهانی بسیار غم انگیز است. ما در مورد تیمی صحبت می کنیم که بهترین عملکردها را در رقابت های جام جهانی داشت و اکنون جای چنین تیمی در این رقابت های بزرگ خالی است.

رئیس فیفا ادامه داد: من می خواهم جام جهانی را به بوفون بدهم.آیا او ممکن است کار در فیفا را قبول کند؟من قصد دارم تا او را متقاعد کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی