نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شخصیت من آرام است و حق سر و صدا کردن و فریاد کشیدن بر سر بازیکنان را ندارم.

زلاتکو: فریاد کشیدن بر سر بازیکنان در شخصیت من نیست

به گزارش خبرورزشی،زلاتکو ایوانکوویچ در خصوص اینکه گفته میشود او به دلیل رابطه خویشاوندی با برانکو ایوانکوویچ به تیم فوتبال پرسپولیس آمده گفت: واقعاً نمیدانم که چرا این چنین اخبار و خبرهایی درباره من درست میشود. من فکر میکنم عدهای میخواهند با اسم من با برانکو برخورد کرده و برای او حاشیه درست کنند. در واقع برخیها با به زبان آوردن نام من در پی ایجاد یک فضای منفی برای برانکو هستند که این از نظر من غیرقابل قبول است.

وی ادامه داد: من پیش از این در لیگ برتر ایران به عنوان سرمربی کار کردم و تیم برق شیراز را که در آستانه سقوط بود را در لیگ برتر نگه داشتم. اینها بخشی از فعالیتهای فوتبالی من است. برانکو ۲ سال با من در تماس بود که من به پرسپولیس بیایم اما به خاطر مشغله کاری که داشتم این اتفاق رخ نداد و ۲ سال دیر به پرسپولیس آمدم. بقیه مسائلی که در اینباره مطرح میشود کاملاً بیمورد است و به نظر میآید تلاشهایی در حال انجام است تا شرایط بدی برای ما ایجاد شود که این مسئله برای من مبهم است. برانکو قطعاً کسی نیست که همینطوری کسی را به کادرش اضافه کند. او افراد متخصصی را به کادر فنی پرسپولیس آورده که ثمره کار آنها هم مشخص است. کار کردن در پرسپولیس بسیار با ارزش و جذاب است و نباید با چنین اخباری برای تیم حاشیه درست کرد.

مربی تیم پرسپولیس در خصوص اینکه جو این تیم چطور است و از وضعیت خودش در این تیم راضی است؟ اظهارداشت: اینجا همه چیز خوب است به قدری که جو خوب پرسپولیس مرا بسیار غافلگیر کرد. در باشگاه همه چیز بسیار خوب و با سازماندهی پیش میرود. البته من از گذشته پرسپولیس و اتفاقاتی که در این تیم افتاده اطلاعی ندارم اما از زمانی که من به این تیم آمدم همه چیز خوب بوده و کسانی در پرسپولیس فعالیت میکنند که از همه چیز مراقبت میکنند و نتایجی هم که پرسپولیس میگیرد مشخص است. به نظر من کسی نباید از شرایط پرسپولیس و نتایج آن تعجب کند چرا که تلاشهای زیادی که انجام میشود باعث میشود تا نتایج خوبی هم به همراه داشته باشد. در پرسپولیس سرمایهگذاری خوبی انجام شده و سازماندهی از هیأت مدیره تا پایینترین قسمت تیم در بهترین شرایط قرار دارد.

ایوانکوویچ در خصوص اینکه برخلاف سرتنچوک  او در تمرینات پرسپولیس بسیار آرام است و واکنشی در تمرینات ندارد، تصریح کرد: هر انسانی شخصیتی جداگانه و مختص به خودش دارد. در شخصیت من سر و صدا کردن و فریاد زدن جایی ندارد. من پایبند به آموختههایم هستم از نظر من در طی هفته باید تیم را برای بازی آماده کرد، این مهمترین مسئله است. این را هم در نظر بگیرید که من سرمربی نیستم و تنها یک دستیار هستم و حق سر و صدا کردن و فریاد کشیدن بر سر بازیکنان را ندارم بلکه این سرمربی تیم است که مختار به انجام این کارهاست. من تنها وظیفه دارم در روند آمادهسازی تیم به سرمربی کمک کنم و خوشبختانه نتیجهگیری پرسپولیس هم همه چیز را نشان میدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی