نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تراکتور سازی تاکید کرد که تیمش به دنبال کسب سه امتیاز برابر الغرافه است.

سائلام: می‌خواهیم با امتیاز کامل به ایران برگردیم

به گزارش خبر ورزشی، تراکتور سازی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا کار سختی پیش رو دارد و باید در قطر به مصاف تیم آماده الغرافه برود.
سائلام سرمربی ترکیهای تراکتور در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: به حریف خود احترام میگذاریم. بولنت سرمربی الغرافه را میشناسم. میدانیم که کار سختی پیش رو داریم اما میخواهیم با سه امتیاز به خانه برگردیم. الغرافه تیم خوبی است و بازیکنان با کیفیتی مثل وسلی اسنایدر و مهدی طارمی را در اختیار دارد اما ما هم آماده هستیم.
او ادامه داد: ما در مقابل الاهلی فوتبال خیلی خوبی ارائه کردیم به خصوص در نیمه دوم بازی که چند فرصت گلزنی بسیار عالی به دست آوردیم اما متاسفانه نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم.
وی در ادامه در خصوص بازی با الغرافه افزود: فردا بازی دوممان را انجام خواهیم داد. دوباره سعی خواهیم کرد بازی خوبی ارائه دهیم و با به دست آوردن امتیاز مناسب، اولین امتیازات خود را در جدول بازیهای لیگ قهرمانان آسیا ثبت کنیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به شناختش از مربی تیم حریف اشاره کرد و گفت: میدانیم که تیم رقیب از مربی بسیار خوب و فنی بهره میبرد که دوست صمیمی بنده است. فردا بالطبع با یک سورپرایز روبرو خواهیم شد. وی در سال گذشته مربی عثمانلی اسپور بود و من نیز در تیم مالاتیا اسپور فعالیت میکردم و ما اولین بازی لیگ ترکیه را با هم برگزار کردیم، بازی که ۳-۱ به نفع ما تمام شد.
وی ادامه داد: امیدوارم فردا بازی مشابهی ارئه دهیم و به نظرم الغرافه در کنار مربی خوب تیم رقیب از بازیکنان خوبی هم برخوردار است و بازی فردا برای ما بازی سختی خواهد بود.
سائلام در مورد غایبان تیمش برای بازی فردا عنوان کرد: ما چند بازیکن مصدوم داریم. فرزاد حاتمی و امید عالیشاه بازیکنان آسیب دیده ما هستند که همراه تیم حضور ندارند و در بازی فردا غایب خواهند بود.
سرمربی تراکتورسازی درباره شرایط تیمش تأکید کرد: ما در سه بازی آخر خود در لیگ برتر ایران نتایج خوبی گرفتیم و در دیدار مقابل الاهلی هم خوب بازی کردیم و به نظرم تیم ما بر روی ریل مناسب قرار گرفته است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش به دنبال تساوی خواهد بود یا پیروزی، گفت: ما برای برد به میدان خواهیم رفت و البته باید دقت لازم را داشته باشیم که همزمان با گلزنی گلی هم از سوی طارمی و اشنایدر دریافت نکنیم. در مجموع فردا به دنبال اجرای یک بازی خوب خواهیم بود و قصد داریم با نتیجه مناسب به ایران بازگردیم.
سائلام در ابتدای نشست خبری پیش از بازی با الغرافه، حادثه امروز (یکشنبه) سقوط هواپیمایی آسمان را تسلیت گفت و با بازماندگان حادثه ابراز همدردی کرد.
به گزارش ایسنا، هر دو تیم الغرافه و تراکتور سازی در دیدار نخست خود تن به شکست دادهاند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی