۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که آبی‌پوشان تهرانی کار سختی برابر الهلال عربستان خواهند داشت.

روشن: کی‌روش باید خودش را جمع‌وجور کند

به گزارش خبر ورزشی، روشن در خصوص شرایط استقلال برای بازی با الهلال میگوید: استقلال وضعیت بدی ندارد و خدا را شکر آنها در قطر بازنده نبودند. شرایط استقلال نه خوب است نه بد ولی بازی با الهلال بسیار سخت است. فکر نمیکنم استقلال بتواند نمایش پرقدرتی برابر این تیم داشته باشد چون الهلال تیم ضعیفی نیست. استقلال قطعاً بازی سختی دارد ولی من آرزو میکنم که این تیم نتیجه بگیرد.
از روشن در مورد بازیهای حساس استقلال در اسفندماه خصوصاً بازی با پرسپولیس سؤال میکنیم که او میگوید: استقلال باید بعد از بازی با الهلال به لیگبرتر برگردد و مطمئناً نتیجه این مسابقه در آینده استقلال تأثیرگذار است. اگر آنها به الهلال ببازند، مطمئناً روحیه استقلال برای شهرآورد ضعیفتر خواهد شد. من امیدوارم این اتفاق رخ ندهد و استقلال در بازی با الهلال نتیجه بگیرد.
از روشن در مورد چالشهای اخیر میان علی کریمی و کارلوس کیروش سؤال میکنیم که او میگوید: من برنامه 90 را ندیدم ولی شنیدم که چه اتفاقاتی رخ داد و کیروش چگونه بیاحترامی کرده است. او طوری رفتار میکند که خیلیها را آدم حساب نمیکند، کارلوس قبلاً به مربیان توهین میکرد ولی حالا به خودش اجازه میدهد که به پیشکسوتان هم توهین کند. او 14 میلیارد از ما پول میگیرد و باید وظایفش را انجام دهد. کیروش کارمند فدراسیون فوتبال است و به هیچ عنوان حق ندارد به مربیان و پیشکسوتان فوتبال ایران توهین کند. او دیگر شورش را درآورده و باید خیلی زود خودش را جمع و جور کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی