نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم باید در شرایط سخت کنار تیم‌شان باشند.

کاویانپور: به خاطر دربی قید نیوکاسل زدم

به گزارش خبر ورزشی، حامد کاویانپور درباره دیدار پرسپولیس مقابل السد قطر اظهار کرد: تیم السد نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی نداشته است. این تیم در فصل گذشته برابر استقلال بازی کرد و الهلال همگروه پرسپولیس بود الان اما همه چیز عوض شده است. من فکر میکنم السد توانسته ترکیب فصل گذشته خود را حفظ کند تا تیمش به هماهنگی خوبی برسد. از همین رو مطمئنا برانکو هم شناخت خوبی از تیم حریف دارد که در بازی سه شنبه میتواند به تیمش کمک کند. السد تیم خوبی دارد اما آن فوتبال ناب و تکنیکی بازیکنان ایرانی را ندارد.
وی اضافه کرد: بازی در آسیا با لیگ ایران متفاوت است به همین خاطر گاهی تیمها آن عملکرد خوب خود را در لیگ نمیتوانند در بازیهای آسیاسی به نمایش بگذارند. همه تیمهای دوست دارند در بازیهای بینالمللی جام بگیرند. به طور مثال الان تیم پاری سن ژرمن نتایج خوبی در لیگ فرانسه کسب کرده و الان سرمایه گذاری خوبی انجام داده تا در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شود.
او در بخش بعدی صحبتهایش درباره محرومیت پرسپولیس در فصل نقل وانتقالات گفت: من همیشه سعی میکنم نیمه پر لیوان را ببینم. درست است اشتباهات مدیریت باعث چنین محرومیتی شد اما ببینید پرسپولیس طی دهه اخیر ثبات مدیریت نداشته و همین موضوع باعث شده بود که تیم نتیجه نگیرد اما همین تیم با مدیریت طاهری نتایج خوبی کسب کرد که نباید این موفقیتها فراموش شود. باید بپذیریم باشگاه دولتی است و بنابراین سیاستها از دولت به باشگاه ابلاغ میشود و این گونه نیست که مدیر فکر کند که مالکیت باشگاه را در اختیار دارد و میتواند هر کاری بکند.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره تمدید قرارداد بازیکنان هم گفت: بازیکنان باید بدانند در روزهای سخت باید کنار پرسپولیس باشند نه این که تیم ۱۴ بازیکن خوب داشته باشد و همه چیز مهیا باشد و بمانند. من در حال امضای قرارداد با نیوکاسل بودم که به خاطر داربی به تهران آمدم و این قرارداد امضا نشد. من فکر میکنم پیراهن پرسپولیس اصلا قیمت ندارد. این پیراهن خیلی ارزش دارد و کسی که آن را به تن دارد باید ارزش آن را بداند. البته با شناختی که از بازیکنان دارم فکر میکنم همه بازیکنان قراردادشان را تمدید میکنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی