نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سخنگوی سپاه پاسداران از پیدا شدن لاشه هواپیمای تهران- یاسوج توسط بالگردهای نیروهای هوا فضای سپاه خبر داد.

هواپیمای تهران – یاسوج پیدا شد

به گزارش خبر ورزشی، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به یاری خداوند صبح امروز سهشنبه بالگردهای نیروی هوا فضای سپاه در حین جستوجو برای یافتن لاشه هواپیمای آسمان که از تهران عازم یاسوج بود، لاشه این هوایپیما را حدود ساعت 9:50 دقیقه در ارتفاعات کوه دنا کشف کردند.
سخنگوی سپاه اظهار داشت: در ساعت 9:55 دقیقه آقای سلطانی متخصص امداد و نجات نیروی هوافضای سپاه مستقر در بالگرد این نیرو که هدایت آن را کاپیتان فراهانی و کاپیتان جلالیان عهده دار بودند، خبر کشف لاشه هواپیما را به فرماندهی کنترل هوایی نیرو اعلام کردند.
وی افزود: تیم جستجو و نجات نیروی هوافضای سپاه با انجام عملیات ویژه با دو فروند بالگرد به مختصاتی که پهبادها اعلام کرده بودند اعزام و موفق شدند لاشه هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان را در مختصات جغرافیایی NC4208 و E514293 کشف و شناسایی کنند.
سردار شریف پیدا شدن محل سقوط هواپیما را موجب سهولت در اقدامات امدادی دانست و گفت: هم اکنون گروههای جستجوگر و دستگاههای امدادی در منطقه با تمرکز بر این نقطه می توانند با دقت و سهولت خود را به محل برسانند.
وی یادآور شد: در تصاویر گرفته شده حتی آرم و نشان هواپیما هم به خوبی مشخص است و پیدا شدن محل سقوط این هواپیما دیگر قطعی است.
بار دیگر با خانواده قربانیان این حادثه تلخ ابراز همدردی می کنیم. روح شان قرین رحمت واسعه ی الهی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی