۰
سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در مصاف با السد شب بد و تلخی را سپری کرد و 3 گل خورد و تنها یکی از گل های خورده را جبران کرد! این بازی و این نتیجه نشان می دهد پرسپولیس برای نتیجه گیری در آسیا باید متفاوت با لیگ برتر بازی کند.

السد 3 – پرسپولیس یک/ شکست تلخ سرخپوشان

گزارش زنده این بازی را می خوانید: 

گل:بغداد بونجاح (36 و 51)، خوخی (66) برای السد - سیامک نعمتی (3+90) برای پرسپولیس

داور: محمد تقی الجعفری

کمک ها: ولی تزو و رونی کوه مین

اخطار: خوخی (السد) -  شجاع خلیل زاده، فرشاد احمد زاده، سید جلال حسینی (پرسپولیس)

بهترین بازیکن میدان: بغداد بونجاح (السد)

تماشاگر: نزدیک به 5000 نفر 

استادیوم: جاسم بن حمد

السد: سعد الشیب، حمید اسماعیل، پورعلی گنجی، پدرو، عبدالکریم حسن، سالم الهاجری 62 - خوخی ، ژاوی، یاسر ابوبکر، اکرم عفیف87 - سهیل،بغداد بونجاح و  علی اسدلله 80 - همرون 

سرمربی: مانوئل فریرا

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، وحید امیری71 - احمد نورالهی، فرشاد احمدزاده 90 - سیامک نعمتی، علی علیپور، گادوین منشا 66 - بشار رسن 

سرمربی: برانکو

شرح بازی

سوت آغاز این بازی به صدا در آمده است. تیم السد بازی را بهتر آغاز کرده است. با گذشت 6 دقیقه از بازی هنوز دروازه ها به طور جدی تهدید نشده است. السد بیشتر از کناره ها در پی نزدیک شدن به دروازه تیم پرسپولیس است به خصوص جناحی که حسین ماهینی بازی می کند. یک شوت از سمت بغداد بونجاح دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که جایگیری علیرضا بیرانوند خوب بود و توپ را از آن خود کرد. تصویر بازی قطع شده است. 

برانکو به کنار زمین آمده است تا به تیمش دستور تاکتیکی بدهد. 14 دقیقه از بازی سپری شده است و نتیجه بازی صفر - صفر است. شرایط بازی کمی تغییر کرده است. پرسپولیس در دو سه صحنه خود را به دروازه تیم السد نزدیک کرد اما مشکل اینجاست که پاس های آخر خیلی دیر داده می شود. در یک صحنه مرتضی پورعلی گنجی با تکل خود مانع از رسیدن توپ به منشا شد. 
ژاوی در میانه میدان السد مثل بازیکن جوان پرتکاپو بازی می کند. 23 دقیقه از بازی را پشت سر گذاشتیم و نتیجه هم چنان صفر - صفر است. پدرو روی یک ضربه ایستگاهی می توانست دروازه تیم پرسپولیس را باز کند که خوشبختانه ضربه اش در چارچوب نبود. البته پیش از این صحنه پرسپولیس می توانست خلق موقعیت کند. تیم برانکو رفته رفته به این باور رسیده که می تواند در برابر تیم السد به گل برسد. این شرایط بازی را در دقایق آتی تغییر خواهد داد. 

منشا روی توپ ربایی وحید امیری و پاس نهایی او می توانست دروازه تیم السد را باز کند اما ضربه اش خارج از چارچوب بود. هم اکنون دقیقه 32 بازی است و نتیجه تغییری نکرده است. 

روی یک ارسال بغداد بونجاح دروازه تیم پرسپولیس را باز کرد در حالی که در خط دفاع برتری عددی با تیم پرسپولیس بود. پرسپولیس در دقایق پایانی ارایه گر بازی بهتری است و امیدوار است که که گل تساوی را به ثمر برساند. امااین اتفاق رخ نداد و در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم السد پایان یافت. 

سوت نیمه دوم این دیدار به صدا در آمده است. پرسپولیس بهتر بازی را آغاز کرده است و به دنبال زدن گل تساوی است. پرسپولیس باید مراقب ضد حملات تیم السد باشد. بونجاح اندوخته تیم السد را به دو گل رساند و حال کار پرسپولیس سخت تر شده است. ژاوی نزدیک بود زننده گل سوم تیم السد باشد که خوشبختانه توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. 

پرسپولیس حالا باید برای جبران گل های خورده تلاش کند. نحوه پاسکاری تا پیش از رسیدن به محوطه جریمه خوب است اما در محوطه جریمه خوب تصمیم گیری نمی شود. علیپور و منشاگویی در بازی نیستند. 61 دقیقه از بازی سپری شده است. السد در حال انجام اولین تعویض است. خوخی وارد میدان می شود و دقایقی بعد از ورود به زمین دروازه تیم پرسپولیس را باز می کند. همه چیز به سود تیم السد پیش می رود و اتفاقی برای پرسپولیس افتاد که قابل پیش بینی نبود. 

برانکو دست به دو تعویض زده است. دقیقه 72 بازی را پشت سر می گذاریم و نتیجه 3-0 به سود السد است. 

باید به این نکته اشاره کنیم فوتبال گروهی السد خیلی بهتر از پرسپولیس است و توپ را راحت تر به گردش در می آورد.امیدواریم در دقایق باقی مانده تیم شکست سنگین را کاهش دهد. هم اکنون دقیقه 76 بازی است. زمان به سود تیم السد در حال سپری شدن است. حملات تیم پرسپولیس با پاس های آخر خوبی همراه نیست و خط دفاعی السد هم توپ ها را برگشت داده است. دقیقه 83 بازی است و نتیجه 3 بر صفر به سود تیم السد.تعویض های برانکو هم کمکی به تغییر شرایط بازی نکرده است. شاید که تیم پرسپولیس از ابتدا باید با سیستم 1-3-2-4 بازی می کرده. پرسپولیس در نهایت یکی از گل های خورده را جبران کرد. هر چند خیلی دیر. 
سوت پایان بازی به صدا در آمد. این شکست تلخ و فراموش نشدنی قابل جبران است و پرسپولیس فعلا چیزی را از دست نداده است. 

شرح گل 

دقیقه 36: روی ضربه ایستگاهی توپ به جناح راست تیم پرسپولیس رفت و ارسال روی دروازه این تیم را بغداد بونجاح بدون مزاحمت و با ضربه سر تبدیل به گل کرد. 

دقیقخ 51:  بغداد بونجاح روی پاس ژاوی تو سر توپ زد و با یک ضربه فنی به زیبایی هر چه تمامتر دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد. 

دقیقه 66: خوخی بازیکن تازه وارد روی پاس عرضی با یک ضربه بغل پای فنی دروازه تیم پرسپولیس را باز کرد. 

دقیقه 3+90: سیامک نعمتی در یک رفت و برگشت دروازه السد را در ثانیه های پایانی باز کرد. 

در حاشیه

پیش از شروع بازی به احترام جان باختگان پرواز تهران - یاسوج یک دقیقه سکوت اعلام شد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی