نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته بيست‌وچهارم ليگ هفدهم، جمعه ۴ اسفند ۹۶، ساعت ۱۶:۰۰، ورزشگاه سردار جنگل داور: حسين زرگر، كمك‌ها: حسن ظهيري و اسد حاج‌محمدي

سپيدرود رشت - سايپا تهران/  ۲ پادشاه در يك بازي‌؛ علی فقط...

به گزارش خبرورزشی،حساسترين بازي روز اول از هفته بيستوچهارم امروز همه نگاهها را به شهر باران معطوف ميكند، جايي كه دو چهره همواره جنجالي فوتبال ايران با سابقهاي طولاني در جنگ و جدل و قهر و آشتي مقابل هم صفآرايي ميكنند. رويارويي علي كريمي با علي دايي آن هم در روزهايي كه اين دو چهره در كسوت سرمربي مقابل هم قرار ميگيرند در نوع خود ميتواند جذابيتهاي زيادي داشته باشد. علي كريمي بعد از دعواهاي چند هفته گذشته با مديران فدراسيون فوتبال اين روزها برای نجات سپيدرود از مهلكهاي كه در آن گير افتاده روي آماده كردن شاگردانش تمركز كرده است چون خوب ميداند در فاصله چند هفته تا انتهاي فصل در حال حاضر كسب امتياز از هر چيزي براي او واجبتر است تا مانع سقوط تنها نماينده گيلكها باشد. سپيدرود كه اولين تجربهاش در ليگ برتر با فراز و نشيبهاي فراواني مواجه بود به قدري شرايطش در انتهاي جدول خطرناك و حساس است كه با يك برد و باخت جادوگر و شاگردانش ميتوانند با معادلهاي متفاوت روبهرو شوند. در آن سوي ميدان اما علي دايي در حالي گام به دوئل حيثيتي با كريمي ميگذارد كه در راستاي ادامه تاخت و تاز در صدر جدول چشم به سه امتياز از شمال دوخته است. شهريار با نارنجيپوشان نيمفصل دوم را رؤيايي استارت زد و با برد غير منتظره ذوبآهن در هفته قبل يك بار ديگر ثابت كرد كه شاگردانش حرفهاي زيادي براي گفتن دارند. سايپا كه در كنار ذوبآهن و فولاد مدعي ايستادن در جايگاه دوم و كسب سهميه آسيا لقب گرفته است خوب ميداند برد در رشت مقابل سپيدرود ميتواند سكوي پرتابي باشد به سمت هدفي كه اين تيم دارد از همينرو با نگاهي به شرايط حاكم بر دو تيم ميتوان منتظر يك جنگ تمامعيار و در عين حال ديدني ميان دو علي جنجالي فوتبال ايران بود.

چهره ها

محمد نزهتي در تركيب سپيدروديها نقش بسيار زيادي دارد به خصوص در ساختار تهاجمي كه همه توپها در خط حمله به اين مهاجم ريزنقش و باتجربه ختم ميشود. نزهتي در كنار حسين ابراهيمي اگر روي فرم باشند رشتيها ميتوانند اميدوار باشند كه جنگ بزرگ فردا به سود آنها پايان خواهد يافت.

اوجگيري سايپا در نيمفصل دوم بدون شك با نمايش ديدني و تأثيرگذار مليپوش جوان و آيندهدار اين تيم رقم خورد؛ جايي كه مهدي ترابي به عنوان برگ برنده شهريار با آزادي عملي كه داشت توانست هم گل بزند و هم گلهاي بسيار زيادي بسازد تا هم توانايي خود را نشان دهد و هم به درخشش هفتههاي اخير ادامه دهد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی