نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال بالاخره با پرداخت پاداش به تیم داوری ایرانی حاضر در جام‌جهانی به همان میزان پاداشی که قرار است به ملی‌پوشان فوتبال داده شود، موافقت کرد.

مصوبه خوب /  پاداش ملی‌پوشان برای فغانی و رفقا

به گزارش خبر ورزشی، این درحالی است که به نتیجهرسیدن این پیشنهاد مدت زمان زیادی طول کشید و حتی چندینبار با واکنش تند علیرضا فغانی همراه شده بود.
کارشکنی اولیه برای داوران
بعد از اینکه حضور تیم داوری علیرضا فغانی به همراه محمدرضا منصوری و رضا سخندان در جامجهانی قطعی شد، به هیأترئیسه فدراسیون فوتبال پیشنهاد میشود از آنجا که فغانی و کمکهایش هم بهعنوان نماینده فوتبال ایران در جامجهانی روسیه حضور دارند، به آنها هم پاداش ویژهای که برای فوتبالیستها جهت صعود به جامجهانی در نظر گرفته شده، داده شود. منتهی با کارشکنی بعضی از اعضای هیأترئیسه در وهله اول با این پیشنهاد موافقت نشد و مسئولان تصمیم گرفتند در مراسمی فقط از زحمات تیم داوری ایران هم تجلیل شود. اتفاقی که باعث شد فغانی آن را وعده سرخرمن در مصاحبهای قلمداد و بشدت مدیران فدراسیون را نقد کند.
مصوبه خوب / به داوران هم پاداش ملیپوشان داده میشود
با وجود کارشکنیهایی که به آن اشاره شد، درنهایت مذاکرات فغانی با رئیس فدراسیون فوتبال نتیجه داد و دوباره در جلسه هیأترئیسه موضوع پاداش داوران مورد بحث و بررسی قرار گرفت. درشرایطی که پیش از این مصوب شده بود درصورت قضاوت تیم داوری ایران در جامجهانی از آنها فقط تجلیل شود، اینبار هیأترئیسه فدراسیون فوتبال مصوب کرد پاداش ملیپوشان فوتبال به علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری هم پرداخت شود تا به این شکل از زحمات نمایندگان داور شایسته فوتبال کشور قدردانی شود و آنها با روحیه خوب برای قضاوت به جامجهانی بروند.
فغانی: فدراسیون قول همهگونه همکاری داد
علیرضا فغانی با تأیید خبر مربوط به مصوبه جدید هیأترئیسه در مصاحبهای کوتاه گفته است: «در آخرین جلسه هیأترئیسه مصوب شد همان پاداشی که برای حضور تیمملی در جامجهانی داده میشود، به داوران هم پرداخت کنند. ضمن اینکه آقای تاج و ساکت قول هرگونه همکاری برای حضور در اردوها را دادهاند تا مانند تیمملی از آکادمی استفاده کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی