نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرور جپاروف از ديدار با الهلال به عنوان يكي از بهترين بازي‌هاي اين فصلش در تيم استقلال ياد كرد و گفت شيريني اين برد را هرگز فراموش نمي‌كند. سرور جپاروف در فصل 2011-2012 با تيم الشباب عربستان در ديدار رفت 0-2 الهلال را از پيش‌رو برداشت.

جپاروف: يک گل برای نماينده عربستان كم بود

به گزارش خبرورزشی، او 4 فصل بعد اين بار با لوكوموتيو ازبكستان در مرحله حذفي ليگ قهرمانان آسيا موفق شد در رويارويي با الهلاليها، آنها را با نتيجه 1-2 شكست داده و به مرحله بالاتر صعود كند. هافبك بازيساز ازبكستاني استقلال با خبرورزشي حرف زد.

* در ابتداي بازي كه به احترام كشتهشدگان سانحه هوايي در دايره وسط ايستاده بوديد، الهلاليها جلو نيامدند؟

نه! فقط دورتر از حلقه ميانه زمين ايستادند.

* اين رفتار درست بود؟

من تاكنون چنين چيزي نديده بودم و اتفاقاً تعجب هم كردم. ضمن اينكه جا دارد از اين طريق با خانوادههاي داغدار در اين سانحه دلخراش هم ابراز همدردي كنم.

*اين چندمين بازيات روبهروي الهلال بود؟

ششمين بار بود كه با اين تيم ديدار ميكردم. دو برد، دو مساوي و يك باخت مقابل الهلال در كارنامه بازيهايم داشتم كه با اين پيروزي در تعداد بردها هتتريك كردم.

* گفته بودي عادت نداري به اين تيم ببازي؟

ديدي گفتم. از قبل ميدانستيم بازي را ميبريم... 

* چطور؟

اين مسائل را روي تجربهام متوجه ميشوم. (خنده) البته نه اينكه پيشگو باشم. من هم گاهي اشتباه ميكنم ولي اين بار يكي از دفعاتي بود كه حس كرده بودم بازي را ميبريم. دليلش هم نوع تمرينات بازيكنان تيم در روزهاي قبل از اين بازي بود. انرژي بالايي در تمرين ميديدم كه حتي آن را در تهران و قبل از بازي با الريان نديده بودم.

* فكر ميكني نام حريف تا چه حد در استقلال ايجاد انگيزه كرده بود؟

قطعاً تأثيرگذار است. به هر حال اين تيم چند ماه قبل پرسپوليس را در دو بازي با 6 گل حذف كرده بود و همه بازيكنان ما در اينباره حرف ميزدند. اين مسائل كمكم در بازيكنان يك تيم، انگيزه ايجاد ميكند تا براي اثبات تواناييهايشان بهتر و با تمركز بالاتري روبهروي حريف بايستند.

* چقدر از الهلال شناخت داشتي؟

من دو سال با الشباب كار كردم و اين تيم را خوب ميشناختم. البته از آن سالها حدود 5 سال ميگذرد ولي الهلال در رياض و كشور عربستان از جايگاه ويژهاي برخوردار است و به آن غول باشگاههاي عربستان هم ميگويند. يك تيم پولدار كه همه تجهيزات فوتبالي در اختيارش است؛ نرمافزاري و سختافزاري. ميدانستم بازي سختي داريم ولي انصافاً انتظار اين بازي خيلي خوب را از بچههاي تيم نداشتم. بازيكنان تيم واقعاً باغيرت دويدند و هماهنگي ما اعصاب الهلال را برهم ريخته بود.

* بيشتر در اين باره توضيح ميدهي؟

ميشد متوجه شد. آنها در نيمه اول عصبي شدند و كارتهايشان را در نيمه دوم گرفتند. حتي دروازهبانشان را هم از دست دادند چون چارهاي جز زدن توپ شجاعيان (بيرون از محوطه جريمه) نداشت. داريوش داشت ميرفت گل دوم را بزند.

* يعني استقلال تا اين حد خوب بود؟

ما از هر نظر تيم برتر زمين بوديم و آمار بازي هم اين را ميگويد. فكر ميكنم يك گل براي الهلال كم بود. دروازهباناني كه براي اين تيم بازي كردند هر دو خوب بودند.

* سعي كردي گل بزني؟

بله! يكي، دو بار توپ براي شوتزني نصيبم شد و يك بار هم زدم ولي بيشتر انرژيام صرف بازيسازي شد.

* شفر گفته بود جلو نروي؟

نه! نفرات خط حملهمان كار خودشان را انجام ميدادند و علاوه بر اين ما نبايد ميانه زمين را رها ميكرديم. بيشتر سعي ميكردم وريا را راه بيندازم. او هم كه اين روزها خيلي آماده است و خوب نفوذ ميكرد. خيلي هم براي تيام خوشحال شدم كه گل زد. اين كمك ميكند تا در ادامه راه از نظر رواني بهتر كار كند.

* استقلال در ليگ چه ميكند؟

فرصتي براي نتيجهگيري در ليگ نداريم و بايد هر كاري از دستمان برميآيد، انجام بدهيم. فولاد تيم خوبي است كه اگر نبود، بالاتر از استقلال نميايستاد. بازي دشواري در اهواز داريم اما با قدرت به مصاف اين تيم خواهيم رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی