۰
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره ولزی رئال مادرید تنها سه ماه تا پایان دوران حضورش در رئال مادرید فاصله دارد.

پایان کار گرت بیل در رئال مادرید

به گزارش خبرورزشی،وقتی ترکیب اصلی رئال برای بازی شب گذشته مقابل لگانس اعلام شد و نام گرت بیل در آن دیده نمی شد، تقریبا این ادعا که بیل از ایده های زیدان خارج شده به اثبات رسید.

این چندمین نیمکت نشینی بیل در هفته های اخیر بود. به خصوص عدم قرار گرفتن بیل در ترکیب ثابت رئال مقابل پی اس جی، بسیار برای این ستاره ولزی گران تمام شد؛ اما زیدان نه تنها در بازی بعدی برابر بتیس که در بازی شب گذشته و در پلان بی خود نیز جایگاهی برای بیل در نظر نگرفت.

طبق ادعای مارکا، مدیران رئال به این نتیجه رسیده اند که بهترین زمان برای فروش بیل فرا رسیده و بهتر است او پس از 5 سال به تیمی دیگر برود. ستاره ای که سال 2013 با رقم 101 میلیون یورو به رئال پیوست و زمانی با نیمار قیاس می شد، حالا حتی در تیم دوم رئال نیز جایگاهی ثابت ندارد. 

مسئولان رئال از اینکه بیل زمانی جانشین رونالدو خواهد شد نیز ناامید شده اند. مصدومیت های متوالی و شرایط بدنی و ذهنی ضعیف بیل باعث شده تا او 78 بازی تیمش را در 5 سال اخیر از دست بدهد. به عبارتی یک بازی از هر سه بازی. او هنوز به زبان اسپانیایی نیز مسلط نیست و ارتباط دوستانه چندانی با سایر هم تیمی هایش ندارد که این باعث شده از قدرت رهبری او در زمین زمانی که ستاره ای چون رونالدو حضور ندارد، به شدت کاسته شود.

طبق ادعای مارکا، تابستان امسال رئال حتی حاضر بود با 90 میلیون یورو نیز بیل را به فروش برساند؛ اما نه از یونایتد و نه از هیچ باشگاهی پیشنهادی برای وی نرسید؛ با این حال تابستان پیش رو می تواند فرصت خوبی باشد برای ماموریتی که تابستان 2017 ناکام مانده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی