نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گویا ماجرای ادامه دار دزدی از داوران زحمتکش بوشهری در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر تمامی ندارد و این قشر نجیب جامعه ورزشی بوشهر باید بدون گوشی تلفن همراه تمرین خود را ترک کنند!

آقای دزد داوران را رها نمی کند!

به گزارش خبر ورزشی، بعد از اینکه حدود دو ماه پیش و هنگام تمرین داوران هم استانی در زمین چمن شماره یک که تعداد ۹ گوشی تلفن همراه آنها دزدیده شد و البته  پیگیری و ردیابی دوربین های مدار بسته موجود در ورزشگاه پیر بوشهر هم چاره ساز نشد تا بار دیگر آقای دزد موفق شود دو گوشی داواران را مثل آب خوردن با خود ببرد!
گویا روز دوشنبه و هنگامی که حسین مرادی و علی رستمیان دو داور بوشهری مشغول تمرین در پیست شهید بهشتی بودند آقای دزد با خیالی آسوده به وسط زمین چمن شماره یک می رود و مثل آب خوردن هر دو گوشی این بندگان خدا به سرقت میبرد! پیگیری های آنها تا این لحظه جواب مثبتی نداشته و به نظر میرسد دوربین های ورزشگاه خراب یا خاموش باشند که اصلا جالب توجه نیست!
انتظار می رود هیات فوتبال و حراست اداره ورزش و جوانان بوشهر در این باره  پیگیری های لازم را انجام دهند تا هر فردی که برای ورزش راهی ورزشگاه می شود با امنیت کامل بتواند ورزش کند . انصافا گناه این دو داور چیست که باید برای دومین بار در طول مدت زمان کوتاه بدون گوشی تلفن همراه به خانه بروند.
به نظر می رسد این دوست سارق جای دیگری جز ورزشگاه شهید بهشتی برای دزدیدن گوشی ندارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی