نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شب حذف صدرنشین سری A، لاتزیو و اتلتیکومادرید به جمع ۱۶ تیم برتر لیگ اروپا صعود کردند.

لیگ اروپا| صعود لاتزیو و اتلتیکو، حذف ناپولی و ویارئال

به گزارش خبرورزشی، در ادامه دور برگشت مرحله یکشانزدهم نهایی رقابتهای لیگ اروپا، تیمهای لاتزیو و اتلتیکومادرید صعود کردند و ویارئال و ناپولی از گردونه رقابتها خارج شدند.

 در مهمترین بازیها، اتلتیکومادرید در خانهاش با گل دقیقه 7 گامیرو یک بر صفر کپنهاگن را برد و با برتری مجموع 5 بریک صعود کرد.

 لاتزیو در رم 5 بریک میهمانش، استوابخارست را شکست داد و ضمن جبران شکست یک بر صفر بازی رفت با برتری مجموع 5 بر 2 جشن صعود گرفت. ایموبیله در دقایق 7، 43 و 71، باستوس در دقیقه 35 و اندرسون در دقیقه 51 برای لاتزیو و گنوهر در دقیقه 82 برایاستوا گلزنی کردند.

ویارئال در خانه خودش مقابل لیون یک بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست 3 بریک در بازی رفت حذف شد. تنها گل لیون به وسیله ترائوره در دقیقه 86 زده شد. ضمن اینکه کاستا از ویارئال در دقیقه 79 کارت قرمز گرفت.

ناپولی، صدرنشین سری A با وجود برتری 2 بر صفر در خانه راسنبال لاپیزیگ به خاطر شکست 3 بریک در بازی خانگی دور رفت از رقابتها کنار رفت. گلهای ناپولی در این رقابت توسط زلینسکی در دقیقه 33 و اینسینه در دقیقه 86  زده شد.

 در سایر بازیها، تیمهای ویکتوریا پلژن، اسپورتینگ لیسبون، زنیت و دیناموکیف با برتری مقابل رقبایشان به مرحله یکهشتمنهایی راه یافتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی