نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درخشش مجدد بازیکن ایرانی هم مانع صعود آرسنال به مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ اروپا نشد.

لیگ اروپا|حذف یاران قدوس و صعود آرسنال، دورتموند و میلان

به گزارش خبرورزشی، دور برگشت مرحله یکشانزدهم نهایی رقابتهای لیگ اروپا با شکست خانگی آرسنال مقابل یاران سامان قدوس در تیم  اوسترشوندس و  صعود میلان،  المپیک مارسی و  بوروسیادورتموند به پایان رسید.

 تیم  اوسترشوندس سوئد در حضور کامل و ثابت سامان قدوس، بازیکن ایرانیاش از 2 پاس گل او بهره برد و توسط آیش در دقیقه 22 و سما در دقیقه 23 به گل رسید اما گلزنی کولاسیناچ در دقیقه 47 برای آرسنال رویای بازگشت  اوسترشوندس را از بین برد. در نهایت آرسنال هر چند 2 بریک شکست خورد اما با توجه به برتری 3 بر صفر بازی رفت با پیروزی مجموع 4 بر 2 صعود کرد.

 بوروسیادورتموند هم در آخرین ثانیهها از حذف در خانه آتالانتا نجات یافت و به تساوی یک بریک رسید.آتالانتای میزبان با گل تولویی در دقیقه 11 پیش افتاد اما اشملزر در دقیقه 83 گل تساوی دورتموند را به ثمر رساند تا این تیم ضمن نجات از حذف با برتری مجموع 4 بر 3 به دور بعد برسد.

 تیم میلان که بازی رفت در زمین لودوگورتس را 3 بر صفر برده بود در جدال خانگی دور برگشت با استفاده از گل بورینی در دقیقه 21 یک بر صفر به برتری دست یافت و ضمن کسب برتری مجموع 4 بر صفر به دور بعد رسید.

 در سایر بازیها، المپیک مارسی، سالزبورگ و اتلتیک بیلبائو با برتری مجموع مقابل رقیبانشان به مرحله یکهشتمنهایی لیگ اروپا رسیدند.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی