نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبل از بازی با السد هشدار داده بودم مهاجم الجزایری این خطرناک‌تر از ژاوی است.

بشار رسن: هشدار داده بودم مهاجم السد از ژاوی خطرناک‌تر است

به گزارش خبر ورزشی، پرسپولیس در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا شکست سنگینی را مقابل السد متحمل شد و برخی دلیل این شکست را به سیستم برانکو که حتی یک هافبک طراح هم در آن دیده نمیشود، ربط میدهند. بشار رسن یکی از هافبکهای طراح پرسپولیس است که شاید نظر خیلیها این باشد که او باید در ترکیب اصلی سرخپوشان به میدان برود. این هافبک عراقی  نظراتش را در مورد شکست سنگین پرسپولیس و دلیل نیمکتنشینیاش بیان کرد که مشروح آن در زیر میآید:
* شکست سنگینی را مقابل السد پذیرا شدید و این اتفاق خیلیها را غافلگیر و البته ناراحت کرد؟
همین طور است. واقعاً هیچکس انتظار این باخت را از ما نداشت. من قبل از بازی هشدار داده بودم که در بازی با السد بیشتر از اینکه مراقب ژاوی باشیم، باید مهاجم الجزایری این تیم را مهار کنیم. بونجاح در این بازی دو گل زد و ستاره زمین بود. خوشبختانه در آینده فرصت جبران این شکست را داریم.
* السد خیلی قوی بود یا اینکه پرسپولیس بازی بدی را به نمایش گذاشت؟
به عقیده من میتوانستیم از ابتدا حریف را بیشتر تحت فشار بگذاریم تا اینکه به آنها اجازه بدهیم بازی را در کنترل خود در آورده و به گل برسند. در کل فکر کنم روز، روز پرسپولیس نبود.
* پرسپولیس با این شکست خیلیها را ناامید کرد و آیا به نظرت میتوان تیم شما را جزو مدعیان قهرمانی دانست؟
شرایط در لیگ قهرمانان متفاوت است و تیمهای خیلی خوبی در این رقابتها حضور دارند که السد هم یکی از آنهاست. پرسپولیس در بازی با نسف قارشی قدرت بالای خود را نشان داد و اگر ما در بازیهای آینده هم به همین شکل عمل کنیم حتی میتوانیم مدعی قهرمانی باشیم.
* در مورد خودت صحبت کن و اینکه چرا بعد از بازگشت از اردوی تیم المپیک عراق آن بشار همیشگی نبودهای؟
واقعیت این است که وقتی من از اردوی تیم المپیک کشورم برگشتم دیدم سیستم تیم تغییر کرده و در سیستم جدید وظایف من با قبل متفاوت شده است. شاید نیاز به زمان باشد تا در این سیستم جا بیفتم.
* تو در کنارهها راحتتری یا پشت دو مهاجم؟
در سیستم قبل که 2-4-4 خطی بود من به مهاجمان تیم نزدیکتر بودم و تقریباً به هماهنگی خوبی رسیده بودیم، اما در سیستم جدید شرایط متفاوت است و من باید در کنارهها مسافت زیادی را طی کنم تا در حملات باشم.
* با شرایط فعلی چه زمانی فرصت حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را پیدا خواهی کرد؟
من مشکلی با نیمکتنشینی ندارم و هر موقع سرمربی تیم صلاح بداند در ترکیب اصلی به بازی گرفته خواهم شد. در هر شرایطی تصمیم با کادرفنی است و من باید سعی کنم هر زمانی که به کار گرفته میشوم بهترین عملکرد را ارائه دهم.
* دربی نزدیک است و اینکه آیا باز میتوانی بازی خوب خودت در بازی رفت را مجدد مقابل استقلال تکرار کنی؟
دربی با هر مسابقهای چه در داخل و چه در لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است و هیجان و حساسیت خاص خودش را دارد. همه دوست دارند در این بازی بهترین عملکرد خود را ارائه دهند و تیمشان برنده باشد. من هم همین تفکر را دارم و امیدوارم در دربی روز، روز پرسپولیس باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی