۰
جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شکست برابر السد چیزی از شایستگی‌های پرسپولیس کم نمی‌‌کند و آنها همچنان بهترین تیم ایران هستند.

محمدخانی: پرسپولیس همچنان بهترین تیم ایران است

به گزارش خبر ورزشی، ناصر محمدخانی درباره شکست پرسپولیس برابر السد قطر گفت: من معتقدم این یکی از بدترین بازیهای پرسپولیس در چند سال اخیر بود و هواداران و همچنین پیشکسوتان انتظار نداشتند که بازیکنان چنین نمایشی داشته باشند. پرسپولیس در این بازی اشتباهات زیادی داشت و این برای یک تیم حرفهای مثل السد کافی بود تا پرسپولیس را با سه گل شکست دهد.
وی با اشاره به دلایل باخت پرسپولیس تأکید کرد: مهمترین موضوع جنگ هافبکهای دو تیم بود که در این زمینه در نهایت برتری از آن السد شد. آنها خط هافبک را در اختیار گرفتند و اجازه عرضاندام به پرسپولیس ندادند. پرسپولیس برخلاف بازیهای گذشته در انجام موقعیت گل هم مشکل داشت و از طرفی اشتباهات فردی زیاد بود.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس راجع به شانس صعود این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است و پرسپولیس شرایط خوبی برای صعود دارد. این تیم به مرحله بعدی صعود خواهد کرد، ولی قطعاً پرسپولیس در مرحله بعد کار سختی در پیش خواهد داشت. با این حال پتانسیل فنی تیم بالاست و من معتقدم پرسپولیس همچنان بهترین تیم ایران محسوب میشود.
محمدخانی درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر تصریح کرد: قهرمانی پرسپولیس تقریباً قطعی شده، ولی مهم این است که آنها با اقتدار بازیها را ادامه دهند. معتقدم بازیکنان پرسپولیس به هیچ عنوان نباید در لیگ برتر بیانگیزه باشند. آنها نباید فراموش کنند بازی با استقلال و چند بازی مهم دیگر در پیش است و هواداران پرسپولیس هم امیدوارند که این تیم در دربی بهترین نتیجه ممکن را بگیرد و استقلال را شکست بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی