نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس نیز در بازی برابر استقلال خوزستان نیمکت نشین خواهد شد و برانکو قصد دارد در این بازی از بوژیدار رادوشوویچ سود ببرد.

بیرانوند بازی استقلال خوزستان را از دست داد

به گزارش خبر ورزشی، پرسپولیس فردا در شرایطی به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت که سیدجلال حسینی را به دلیل محرومیت و صادق محرمی و شجاع خلیل زاده به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
در این رابطه برانکو قصد دارد در بازی مقابل استقلال خوزستان تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند و بر این اساس علاوه بر این سه بازیکن، علیرضا بیرانوند نیز تا آخرین لحظه و طی صحبتهایی که صورت گرفته در این بازی نیمکتنشین خواهد شد.
شماره یک ملیپوش پرسپولیس که بعد از جدال برابر السد قطر به شدت مورد هجمه قرار گرفت، در پایان تمرین روز گذشته و با صحبتهایی که با برانکو داشته، در خصوص مرخصی در روز شنبه و با توجه به امتحان دانشگاهیاش به بحث پرداخت و احتمال اینکه مجوز عدم حضورش در این بازی را دریافت کند زیاد است. او از برانکو درخواست کرده صبح شنبه به او مرخصی دهد تا بتواند امتحان دانشگاهی خود را پشت سر بگذارد که هنوز با پاسخی از سوی سرمربی کروات مواجه نشده است. با این حال برانکو بعد از بازی مقابل السد به او اعلام کرده بود احتمال نیمکتنشینی در این بازی و حضور بوژیدار رادوشوویچ نیز زیاد خواهد بود.
از سوی دیگر احتمالی که نیمکت نشینی این بازیکن را افزایش میدهد، دو اخطاره بودن او پیش از بازی دربی است. علیرضا بیرانوند تاکنون دو کارت زرد در این فصل دریافت کرده و در صورتی که برابر استقلال خوزستان به میدان برود و با کارت زرد جریمه شود، دربی هشتاد و شش مقابل استقلال را از دست خواهد داد تا این موضوع نیز مورد بررسی کادرفنی قرار گیرد و به دنبال کاهش ریسک غیبت گلر شماره یک تیم خود باشند.
با این شرایط بیرانوند نیز در دیدار فردا مقابل استقلال خوزستان غایب تیمش خواهد بود و بوژیدار رادوشوویچ همانند دیدار رفت، بار دیگر مقابل استقلال خوزستان به ترکیب اصلی باز خواهد گشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی