نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان از ذوب‌آهن اصفهان به‌عنوان یکی از بهترین تیم‌های ایران یاد کرد.

مهاجری:  در نیم‌فصل دوم از هدف‌مان دور شدیم

به گزارش خبر ورزشی, رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمهای ذوبآهن اصفهان و پدیده خراسان در هفته بیستوچهارم لیگ برتر فوتبال, اظهار داشت: ابتدا حادثه هواپیمای تهران - یاسوج را تسلیت میگویم. درباره بازی هم باید بگویم که فردا با یکی از بهترین تیمهای ایران بازی داریم. ذوبآهن در نیمفصل دوم شرایط خود را تغییر داد و این کار ما را سخت میکند، اما بازی برابر ذوبآهن برای بازیکنان ما انگیزه ایجاد میکند.
وی در مواجهه با سؤال خبرنگاری مبنی بر کنار گذاشته شدن شش بازیکن از تیم پدیده، گفت: بحث کنار گذاشتن بازیکنی مطرح نیست. گردان مصدوم است، اما احساس میکنم بازی دادن به برخی بازیکنان همیشه به تیم کمک نمیکند. قطعاً تیم اتحاد خود را حفظ میکند، همه بازیکنان توان خود را میگذارند و انگیزه دارند. این بازیکنان برای تیم زحمت کشیدهاند و این بحثها راجع به کنار گذاشته شدن و این حرفها زیبنده آنها نیست. هر چند که مسئولان شهر باید کمک کرده و تلاش کنند که پدیده مشکلاتش کاهش پیدا کند.
سرمربی تیم پدیده با اشاره به مشکلات مالی تیمش، خاطرنشان کرد: مشکلات مالی در همه تیمها وجود دارد. امیدوارم این مشکلات بهزودی حل شود تا بتوانیم از اعتبار خود دفاع کنیم،
مهاجری راجعبه هدفگذاری پدیده برای این فصل گفت: هدفگذاری ما برای این فصل قرار گرفتن در پنج تیم بالای جدول بود که در نیمفصل نخست محقق شد، اما در نیمفصل دوم به دلیل شرایطی که ایجاد شد و کسر امتیاز، از این هدف دور شدیم.
وی در پایان تصریح کرد: برای فوتبال اصفهان و تیم ذوبآهن آرزوی موفقیت میکنم. از این باشگاه برای امکاناتی که در اختیار ما قرار داد هم تشکر میکنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی