نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: تراکتورسازی تیمی نیست که پیاپی به گل آنها حمله کنیم اما سعی داریم که از شرایط بد روحی آنها استفاده کنیم و به آنها ضربه بزنیم.

تارتار: از شرایط بد روحی تراکتورسازی استفاده می‌کنیم

به گزارش خبر ورزشی، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از بازی با تراکتورسازی اظهار داشت:طبیعتا بازی فردا بازی حساسی است و هدف ما کسب سهمیه است و بازیکنان ما خیلی خوب تمرین کردند و از آنها خواستیم از نظر ذهنی خودشان را آماده کنند و اگر بازیکنی بیرون نشست از نظر روحی بر هم نریزد.
وی افزود: بعد از برد مشهد روحیه تیمی خوبی به دست آوردیم و سعی میکنیم با یک بازی هدفمند و با برنامه به میدان برویم چون تراکتورسازی تیمی نیست که پیاپی به گل آنها حمله کنیم. فکر میکنم اگر کارهایی که به بازیکنان گفتیم انجام دهند میتوانیم ببریم. میدانم فردا بازی در ساعت خوبی برگزار نمیشود ولی از آنها میخواهم در این روزهای حساس ما را حمایت کنند.
تارتار در پاسخ به این سؤال که با توجه به شرایط بارندگی چه فکری برای زمین مسابقه کردهاید، گفت:سعی میکنیم از زمین بازی مراقبت کنیم به هر حال بازیکنان ما در طول هفته آمادگی چنین زمینی را نداشتند  ولی ما سعی میکنیم برای مسابقه فردا از زمین مراقبت کنیم.
وی در پاسخ به این سؤال که شکستهای تراکتورسازی چقدر میتواند به سود پارسجم باشد، گفت: وقتی تیمی میبازد از لحاظ روحی و روانی به هم میریزد و طبعاً شرایط خوبی ندارد ولی میآید که اعاده حیثیت کند. اتفاقی که برای ما در مشهد رخ داد این بود که بعد از چند بازی برنده شدیم. آنها انگیزه بالایی دارند ولی ما سعی داریم که از شرایط بد روحی آنها استفاده کنیم و به آنها ضربه بزنیم.
سرمربی پارسجم با اشاره به اینکه فوتبال قابل پیشبینی نیست، گفت: ما در هفتههای آینده باید با دو تیم آسیایی بازی کنیم و ذوبآهن هم تغییرات خوبی داشته ولی تیمی هستیم که شخصیتمان شکل گرفته و همه به عنوان مدعی روی تیم ما حساب میکنند تمام تلاش ما این است که نتایج خوبی بگیریم و شما دیدید سایپا با این همه نتایج خوبی که در نیمفصل گرفته امروز بازی را واگذار کرد.
وی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا اردوی اسپانیا هنوز در دستور کارشان قرار دارد یا خیر، گفت: این اردو در برنامه ما هست ولی باید ببینیم خدا چه میخواهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی