نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم نفت تهران گفت: از نتیجه بازی راضی نیستم. ما برای برد آمده بودیم و فکر می کنم این نتیجه راضی کننده نبود.

افاضلی: سوشا می‌تواند به تیم ملی دعوت شود

به گزارش خبر ورزشی، هومن افاضلی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل نفت آبادان گفت: از نتیجه بازی راضی نیستم. ما برای برد آمده بودیم و فکر میکنم این نتیجه راضی کننده نبود اما از نظر بازی یکی از بهترین بازی های ما بود. مالکیت توپ ما خوب بود. ما قدم به قدم به تیمی که مد نظرم هست می رسیم اما این نتیجه مد نظر من نیست. تیمی که با آن بازی کردیم تیم خوب بود و پرسپولیس را از جام حذفی حذف کرد و مقابل استقلال هم خوب بازی کرد.
افاضلی افزود: موقعیتهایی در این بازی داشتیم اما سوشا مکانی این توپ ها را گرفت و شاید برای بازی امروز به تیم ملی دعوت شود. مقداری گل در زمین وجود داشت و به خاطر بارندگی در تهران شرایط زمین خوب نبود. موقعیت گلی هم که برای آبادانی ها به وجود آمد برای لغزندگی زمین بود اما در مجموع از کیفیت بازی راضی هستم و امیدوارم ۳ امتیاز بازی های بعدی را کسب کنیم.
وی در خصوص زمین ورزشگاه تختی و اینکه آیا نمی شود درخواستی برای بازی در زمین های بهتر داشته باشید؟ تصریح کرد:من از کجا باید زمین پیدا کنم؟ جز آزادی مگر زمین خوب هم هست؟ بقیه تیم ها که در تهران میزبانی نمی کنند و این مسائل در فوتبال ما هست که زمین با کیفیت نداریم. زحمات زیادی کشیده شده که وضعیت زمین این است. در این فصل از سال در ایران زمین خوب پیدا نمی شود و به دلیل هزینه های زیاد شرایط همین است. امیدوارم وزارت ورزش تلاش بیشتری داشته باشد تا زمین های با کیفیت داشته باشیم. زمین خوب باعث می شود تیم من خوب تر بازی کند. اگر شرایط زمین خوب باشد تیم من با کیفیت و شرایط بهتری بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی