نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برترین گلزن تاریخ فوتبال سوئد تمایل خودش را برای حضور در جام جهانی روسیه نشان داد.

چراغ سبز زلاتان برای حضور در جام جهانی روسیه

به گزارش خبر ورزشی و به نقل از تلگراف، زلاتان ایبراهیموویچ ، برترین گلزن تاریخ فوتبال سوئد بعد از یورو ۲۰۱۶ و ناکامی کشورش از تیم ملی خداحافظی کرد. با این حال صعود سوئد به جام جهانی روسیه باعث شده تا این بازیکن نسبت به بازگشت دوباره به حضور در جام جهانی امیدوار باشد.
زلاتان ایبراهیموویچ که فصل خوبی را به دلیل مصدومیت سپری نمیکند، گفت: من دلم برای تیم ملی تنگ شده است. وقتی ۲۰ سال در تیم ملی بازی کنید طبیعی است که جدایی از آن برایتان سخت باشد. من دوست دارم بازی کنم  ولی مصدوم شده ام. زندگی من در ۲۰ سال گذشته همین بوده است و وقتی می بینم که نمیتوانم بازی کنم شرایط خاصی به من دست میدهد. باید بجنگم راه دیگری ندارم تا بتوانم خودم را اثبات کنم.
یان اندرسون ، سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد که بعد از یورو ۲۰۱۶ هدایت این تیم را برعهده گرفته و در کمال شگفتی توانست ایتالیا را شکست دهد و سوئد را به جام جهانی برساند، هیچ گاه به صورت مستقیم درباره بازگشت زلاتان ایبراهیموویچ به تیم ملی فوتبال سوئد صحبت نکرده است.
برترین گلزن تاریخ سوئد همچنین در پایان صحبتهای خود، اضافه کرد:  درها برای بازگشت من به تیم ملی هیچ گاه بسته نبوده است  ولی اول باید خودم بازی کنم. وقتی در تیم باشگاهی بازی نمیکنم نباید انتظار دعوت به تیم ملی را داشته باشم. من به شایعات کاری ندارم و کاملا آماده هستم تا برای تیم ملی کشورم بازی کنم و خودم را نشان دهم. باید با مربی صحبت کرد. نمیخواهم به خاطر این که زلاتان هستم به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیایم . دوست دارم با اثبات خودم در جام جهانی را قطعی کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی