نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بیشتر از همه به خاطر هواداران متاسف و ناراحت هستم.

برانکو: ربیع‌خواه و ماهینی استانداردترین بازیکنان ما  بودند

به گزارش خبر ورزشی، برانکو در پایان تمرین امروز پرسپولیس،گفت: بیشتر از همه به خاطر هواداران متاسف و ناراحت هستم. به خاطر هواداران تلاش میکنیم.
وی افزود: ما بازی را باختیم چون خوب نبودیم و یکسری اشتباهات داشتیم. در یک لحظه حریف از این اشتباهات استفاده کرد و برنده بازی شد،. ناراحتی هواداران را درک میکنم میخواهم به نکتهای اشاره کنم، همین بازیکنان در طول فصل بارها ما را شاد کردند و با تلاششان شرایطی بوجود آوردند که اکنون 15 امتیاز از حریفان بالاتر هستیم، میدانم هواداران عادت کردند که ما فقط برنده شویم، اما دربی یک بازی حساس است.
سرمربی پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: باید این موضوع را مدنظرمان قرار دهیم که استقلال تیم خوبی دارد. دربی بازی است که شرایط جدول نتیجه آن را مشخص نمیکند. ما درنیمه دوم خیلی بهتر بودیم و عملاً حریف از 35 متری دروازه خود جلوتر نیامد. دیگر بگذریم که داور دو پنالتی ما را اعلام نکرد و از صحنهای که داریوش شجاعیان روی محمد انصاری خطا کرد و باید اخراج میشد هم صحبت نمیکنم. نمیخواهم باخت را به خاطر داوری توجیه کنم باید اشتباهاتمان را آنالیز کنیم. ما در بخش عمدهای از فصل در فرم خوبی بودیم که این مساله ساده نیست به بازیکنانم به خاطر تلاششان در این فصل تبریک میگویم. ما بازی سختی را در پیش داریم و باید خودمان را آماده کنیم.
برانکو در پاسخ به این سوال که تیمش در نیمه اول عملکرد فاجعهباری داشت و گفته میشود این مساله تاکتیکی نبوده چرا که بازیکان از لحاظ روحی شرایط بدی داشتند و در محافل خصوصی با ترس از عدم شکست سنگین صحبت میکردند، گفت: با حرف شما موافق هستم. به خاطر همین مساله اشتباهات بدی مرتکب شدیم و نباید این اتفاق میافتاد. تنها انتقادی که هست این بود که ما نیازی به ترس نداشتیم و نباید اعتماد به نفسمان را از دست میدادیم. باید از فوتبال لذت برد ما قهرمان هستیم و اختلاف و فاحشی با حریفان داریم، دیگر دلیلی برای بالا گرفتن دیگران وجود ندارد البته ما به همه احترام قائلیم اما نه اینکه از کسی ترسی داشته باشیم و بخواهیم بیش از حد آنها را بالا بگیریم. چطور ما در نیمه دوم شرایط متفاوتی داشتیم و حریف نتوانست جلو بیاید، البته باید از بازیکنانم تشکر کنم که در نیمه دوم سردرگمی نیمه اول را ادامه ندادند تا گل دوم را بخوریم، آنها بیش از حد حریف را جدی گرفتند و بزرگ کردند.
سرمربی تیم پرسپولیس درخصوص انتقاداتی که به ماهینی و ربیعخواه وارد میشود و همچنین اعتراض هواداران مبنی بر بازی نکردن مسلمان گفت: نظر من این است که بهترینها برای پرسپولیس بازی کنند. صادق محرمی در قطر بیمار شد و دوران نقاهت را پشت سر گذاشت. ربیعخواه و ماهینی استانداردترین بازیکنان ما در این فصل بودند و بعضا هم قربانی شدهاند. رفتارهایی که با ربیعخواه میشود، واقعا جوانمردانه نیست. من میفهمم که هواداران و خبرنگاران ممکن است به یک بازیکن علاقه داشته باشند و در مورد مسلمان هم برایشان سوال بوجود بیاید ولی این من هستم که هر روز با بازیکنان زندگی میکنم و عملکرد آنها را میبینم.
وی در خصوص اینکه بازیکان باتجربهای در پرسپولیس هستند و چرا در نیمه اول عملکرد ضعفیفی داشتند، گفت: با حرف شما موافق هستم. من هم می خواهم بگویم که تیم باتجربهای درون زمین حضور داشت و بازی را آغاز کرد. این نفرات برای دومینبار است که قهرمان لیگ میشوند و در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و برای من هم غافلگیر کننده بود که چرا آرامش بیشتری نداشتند به نظرم تنها دلیل باخت ما اشتباهات فردی زیاد بود.
برانکو در پاسخ به این سوال که به نظر میرسد از وقتی چوک رفته پرسپولیس شاداب بازی نمیکند گفت: موافق حرف شما نیستم، چون ما بازیهای خیلی خوبی را انجام دادیم ولی از شما سوال میپرسم آیا میدانید استقلال در نیم فصل دوم چند امتیاز گرفته آنها بعد از برد پرسپولیس در نیم فصل دوم با ما هم امتیاز شدند و از ما امتیاز بیشتری نگرفتند.ما در مقابل نفت آبادان و مقابل نسف قارشی و بازیهای دیگر عملکرد خوبی داشتیم و 16-15 امتیاز بالاتر از رقبا هستیم، طبیعی است که تیم افت کند آن هم در یک برهه زمانی. چرا بارسلونا لاسپالماس را نبرد؟ در حالی که آنها فقط 5 امتیاز از اتلتیکو مادریدبالاتر هستند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص بازی نکردن محسن مسلمان و نیمکت نشینی این بازیکن که به نظر میرسد نوعی لجبازی از سوی برانکو است و چرا سیامک نعمتی بازی نکرد، گفت: درمورد نعمتی قبول دارم که او عملکرد خوبی داشته و پیشبینی شده بود که او را بازی بدهیم ولی به خاطر شرایط بازی دو هافبک دفاعی را تغییر دادم، درمورد مسلمان هم اولویت را به احمدزاده و امیری دادم اما چرا باید با مسلمان لج کنم؟ کدام مربی با بازیکن خودش لج میکند؟ کدام مربی است که دلش نخواهد بازیکن آماده را بازی بدهد؟ من آمادهترینها را گذاشتم.
وی درخصوص اینکه مسلمان شب گذشته اعلام کرده به نوعی ممنوعالبازی است و شاید حتی این حرف را به شوخی گفته باشد، گفت: شاید مسلمان ناراحت بوده که این حرف را زده ولی مشکلی نیست، چون بازیکن میتواند در میکسدزون صحبت کند و مصاحبه بدهد.
وی در مورد اینکه قبول کرد بازیکنان بازی را با ترس شروع کردن و چه راهکاری برای حل این مسئله هست،گفت: تجربه در این امر خیلی مهم است. با وجود اینکه 19 امتیاز بالاتر بودیم وارد بازی شدیم. میدانم دربی برای بازیکنان به اندازه قهرمانی مهم است. به هر حال این اتفاق افتاد. همیشه به بازیکنان میگویم با قلبی داع و مغر و سری خنک بازی کنند.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه به نظر میرسد پرسپولیس نتیجه را خودش به استقلال واگذار کرد و آنها لایق این برد نبودند، تصریح کرد: بله طبیعی است که ما این امکان را به اشتباهاتمان به حریف دادیم. باز هم تکرار میکنم استقلال با حضور بازیکنانی مثل وریا غفوری، مهدی رحمتی، روزبه چشمی، حسینی، امید ابراهیمی، مامه، جباروف و ... تیم بسیار خوبی است. آنها تیم خوبی هستند ولی در نیمه دوم 45 دقیقه داخل 18 قدم بودند. تمرکزمان را حفظ کردیم و در شرایطی که آنها خوب ضد حمله میزنند این اجازه را به حریف ندادیم. در کل هر بردی با استحقاق است و ما باید اشتباهاتمان را آنالیز کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی