نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه اعضای این تیم هنوز پاداش قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را نگرفته‌اند ،گفت: خیلی هم دنبال حضور در تورنمنت کویت نیستیم.

ناظم الشریعه: هنوز پاداش قهرمانی را نگرفته‌ایم

به گزارش خبرورزشی،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره برنامه های تیم ملی فوتسال و احتمال حضور در تورنمنت کویت، گفت: طبق برنامه اولیه قرار بود تمرینات تیم ملی اواخر فروردین آغاز شود ولی پیشنهاد حضور در تورنمنت کویت مطرح شد. ما هم شرایطمان را برای شرکت در این تورنمنت اعلام کردیم. اگر وضعیت این تورنمنت خوب باشد که به آن اعزام می شویم. اگر هم نشد که خیلی دنبال آن نیستیم چون ملی پوشان نیاز به استراحت دارند.

وی ادامه داد: قرار ما این بود که با تیم جوانی به کویت برویم ولی همین بازیکنان جوان هم چند ماه در لیگ بازی کرده اند و خسته هستند. سلامت بازیکنان برای ما از همه چیز مهمتر است. در هر صورت فدراسیون فوتبال تصمیم گیرنده نهایی است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این سئوال که آیا این تیم پاداش قهرمانی در جام ملتهای آسیا را دریافت کرده است یا خیر؟ تصریح کرد: خیر، هنوز پاداش را نگرفته ایم. آقای تاج خودش در چین تایپه شاهد زحمات و همدلی بازیکنان بود و قول داد که نفری ۲۲ میلیون تومان برای قهرمانی به اعضای تیم جایزه بدهد. به هر حال الان هم نزدیک به سال جدید هستیم و همه منتظر این پاداش هستند.

«صادقانه بگویید دلیل ناراحتی مهدی جاوید، فرهاد توکلی و احمد اسماعیل پور سه ملی پوش ایران بعد از جام ملتهای آسیا چیست؟» ناظم الشریعه در پاسخ به این سئوال، گفت: من سعی کرده ام با بازیکنانم صادق باشم و توقع دارم آنها هم با من صادق باشند. اگر هر بازیکنی حرفی داشته باشد به خودم می گوید. الان هم اگر نیاز باشد خودشان با من تماس می گیرند. شاید مشکل بازیکنان من باشم ولی بعید می دانم اینطور باشد. همانطور که گفتم همیشه سعی کرده ام با بازیکنانم در هر تیمی صادق باشم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره همبازی شدن با «جیانی اینفانتینو» رئیس فیفا در سفر وی به تهران تاکید کرد: بازی خوبی با رئیس فیفا انجام دادیم. اینفانتینو بر خلاف «سپ بلاتر» آدم خاکی و دوست داشتنی است. زمانی که با تیم ملی فوتسال در جام جهانی کلمبیا هم بودیم، اینفانتینو به اردوی تیم ما آمد و گفت تیم ایران را دوست دارم. برنامه ریزی خوبی برای اینفانتینو در ایران صورت گرفته بود و باید از تک تک مسئولان تشکر کرد.

ناظم الشریعه در خصوص اینکه آیا صحبتی از خواسته های فوتسالی با اینفانتینو داشتید یا خیر؟ گفت: اینفانتینو آنقدر درگیر بود و وقت کم بود که نشد صحبتی از فوتسال داشته باشیم. می خواستیم با رئیس فیفا درباره میزبانی ایران در جام جهانی ۲۰۲۰ صحبت کنیم ولی صحبت از لیگ قهرمانان آسیا و جلوگیری از بازی با تیم های عربستانی در کشور بی طرف ارجح بود. در مجموع سفر اینفانتینو پربار بود و امیدوارم بتوانیم میوه این سفر را بچینیم.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی