نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درست است كريس در آخرين بازي خانگي‌شان مقابل آلاوس كه با برد ۴ بر صفر رئال همراه بود، توانست سيصدمين گلش در رقابت‌هاي لاليگا را با پيراهن رئال‌مادريد به ثمر برساند اما شنبه‌شب بود كه كريس توانست به صورت رسمي اين آمار را به نام خودش ثبت كند و رسماً ۳۰۰ گله شود.

عبور رونالدو از مرز ۳۰۰ گل در لاليگا

به گزارش خبرورزشی،داستان اين اختلاف يك گل به پهپه برميگردد. مدافع سابق رئال، يكي از گلهاي كريس كه هموطن و دوست قديمي او نيز هست، از چنگ رونالدو درآورد و به نام خودش ثبت كرد؛ روز ۱۸ سپتامبر سال ۲۰۱۰ و در بازي رئالمادريد با رئال سوسيهداد در ورزشگاه آنوئتا بود. در دقيقه ۷۵ بازي، كريس يك ضربه ايستگاهي مستقيم را به سمت دروازه حريف زد و توپ بعد از برخورد با پهپه وارد دروازه سوسيهداد شد. در آن بازي، متئو لائوس، داور بازي، آن گل را به نام پهپه ثبت كرد و از همين رو، آن گل در ليست گلهاي رسمي كريس به شمار نميآيد. البته برخي رسانههاي اسپانيايي، اين گل را در جمع گلهاي كريس به حساب ميآورند. حالا با دو گلي كه كريس در بازي با ختافه به ثمر رساند، رسماً تعداد گلهايش در رقابتهاي لاليگا را به ۳۰۰ گل در ۲۸۶ بازي رساند.
كريس حالا دومين بازيكن تاريخ لاليگاست كه توانسته از مرز ۳۰۰ گل عبور كند. تنها فردي كه نامش را بالاتر از رونالدو ميبيند، مسي است كه در ۴۰۸ بازي، ۳۷۲ گل زده (۹۱/۰ گل در هر بازي) و اين آمار در مورد مسي به طور ميانگين (۰۵/۱ گل در هر بازي) است.
در بازي شنبهشب كريس رونالدو توانست دوباره دروازه ختافه، دومين قرباني مورد علاقهاش را باز كند و اين هشتمين بازي متوالي بود كه او توانست به ختافه گل بزند. كريس كه از سه بازي اخير رئال در خارج از خانه، در دو بازي (مقابل لگانس و اسپانيول) استراحت كرده بود در بازي با ختافه به تركيب تيمش بازگشت تا ليدر رئال باشد و روند خوب گلزنياش را ادامه دهد؛ او حالا در ۴ بازي اخيرش ۸ گل براي رئال به ثمر رسانده.
علاوه بر اينها، يك گل او نيز توسط داور مردود اعلام شد. در نهايت زيدان در دقايق پاياني بازي او را تعويض كرد تا كريس بتواند كمي استراحت كرده و توانش را براي بازي پاريس بازيابد. او جايش در تركيب تيم را به ماركو آسنسيو داد و هواداران حاضر در برنابئو يكصدا كريس را تشويق كردند.
با زدن اين دو گل، ختافه همچنان دومين قرباني مورد علاقه كريس است كه با اين دو گل تعداد گلهايي كه وارد دروازه ختافه نموده را به ۲۳ گل در ۱۴ بازي رساند و تنها يك تيم هست كه بيشتر از ختافه، از كريس گل خورده و آن هم سويا با دريافت ۲۵ گل است.
حالا كريس در جدول گلزنان لاليگا ۱۶ گله است و با وجود انجام بازيهاي كمتر، نامش را در كنار ياگو آسپاس ميبيند و فقط مسي و لوئيس سوارس بالاتر از او قرار دارند.
جالب اينجاست كه كريس همواره در مصافهاي خانگي تيمش با ختافه در برنابئو به گل رسيده و در ۷ بازي خانگي ۱۵ بار به ختافه گل زده (به طور ميانگين ۱۴/۲ گل در هر بازي)، با يك هتتريك و سه دبل.
نگرانيها در مورد مصدوميت كريس
ستاره پرتغالي رئال در دقيقه ۷۹ و بعد از زدن ۲ گل براي تيمش تعويض شد و جايش را به آسنسيو داد و در آن زمان بود كه تصاويري از كريس منتشر شد كه نگرانيهايي را ايجاد كرد. او بلافاصله بعد از نشستن روي نيمكت، جورابهايش را پايين كشيد، ساقبندش را برداشت و عضله دوقلوي پايش را گرفت. پزشكان تيم به او نزديك شدند و يكي از آنها دقايقي با كريس صحبت كرد و با دقت به توضيحات كريس گوش داد.
گويا او در عضله دوقلوي پايش احساس درد ميكرد و بلافاصله بعد از آن بود كه پزشك معالج تيم از كريس خواست تا يخ روي پايش بگذارد.

جورجينا و شركت در كلاسهاي حسابداري


طبق گزارش منتشره در LOC جورجينا رودريگس نامزد كريستيانو رونالدو براي كمك به نامزدش در مسائل مالي و اقتصادي آستينهايش را بالا زده و يك دوره حسابداري را پشت سر ميگذارد. بعد از جنجالهايي كه اخيراً براي كريس بر سر مسائل مالياتي و اقتصادي پيش آمد، حالا جورجينا قصد دارد با شركت در اين كلاسها كه براي ثبتنامش ۸۸۵ يورو پرداخته، به رونالدو كمك كند. اين دوره از ماه اكتبر آغاز شده و در مركز مطالعات اقتصادي مادريد برگزار ميشود.
جورجينا براي جلوگيري از بازتاب رسانهاي اين موضوع، معمولاً با راننده به اين مركز ميرود و فقط چند جلسه قبل و بعد از زايمانش را از دست داد و در ساير جلسات كلاس با حس مسئوليت بالايي شركت ميكند.
البته مشخص نيست او به توصيه ژرژ مندس، مدير برنامههاي كريس در اين كلاسها شركت كرده يا شخصاً دست به كار شده؛ ولي مسلم است جورجينا دوست ندارد جنجالهاي مالي جديدي براي خانوادهاش پيش بيايد.
او اخيراً گواهينامهاش را هم گرفته و علاوه بر مراقبت از دختر خودش، آلانا مارتينا، از دوقلوهاي كريس، يعني اوا و متئو و البته كريس جونيور هم مراقبت ميكند.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی