۰
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم فوتبال فیورنتینا شب در خواب عمیق بود و صبح دیروز، هرگز از خواب بیدار نشد.

سوژه روز| داغ «هادی نوروزی» تازه شد

به گزارش خبرورزشی، شوک بزرگ برای روز یکشنبه، فوت داویده آستوری مدافع 31 ساله باشگاه فیورنتینا بود. کسی با بازوبند کاپیتانی این باشگاه، یکی از ستاره های ارغوانی پوشان به حساب می آمد. او شب در بستر خواب، برای همیشه دنیا را وداع گفت و به آفریدگارش پیوست.
این داغ بزرگ، دوباره نام هادی نوروزی را زنده کرد. بامداد 9 مهر 1394 هادی، کاپیتان وقت پرسپولیس، هنگام خواب احساس درد شدید از ناحیه قلب داشت. او را فورا با تماس همسرش به بیمارستان رساندند اما تلاش پزشکان نیز فایده ای نداشت و هادی برای همیشه دنیای خاکی را وداع گفت. مرگ او، نه تنها هواداران فوتبال بلکه عامه مردم را به سوگ نشاند چرا که نه تنها یک ورزشکار خوش اخلاق و بی حاشیه از دست رفت بلکه فرزندان 6 ساله و 2 ساله اش نیز باید با غم فراق پدر، عمرشان را سپری می کردند.
هر گزارشی که در مورد آستوری می خوانیم، به یاد کاپیتان پیشین پرسپولیس می افتیم. هادی... چه پسر خوبی بود، چه وینگر فوق العاده ای بود. برانکو بارها در موردش گفته بود: «نوروزی خیال مرا بابت انجام حملات سریع و قدرتمند از سمت راست راحت می کند» و هر مربی که به پرسپولیس آمد، از علی دایی و یحیی گل محمدی گرفته تا مانوئل ژوزه و مصطفی دنیزلی، نتوانستند از این بازیکن بگذرند. حتی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی نیز به هادی اعتماد و اعتقاد کامل داشت و او را در رقابت های ملی به بازی می گرفت.
روح هادی شاد. او در مصاحبه ای با روزنامه خبرورزشی قول داده بود شماره 24 که شماره پیراهنش بود را برای همیشه جاودانه کند و حالا ماه هاست در دقیقه 24 هر بازی پرسپولیس، نام هادی را می شنویم. مرگ آستوری، حسابی ما را به یاد هادی نوروزی انداخت. روح هر دو نفرشان در آرامش ابدی باشد... آمین.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی